Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

"Klass"-fråga...

Produkter
(logga in för att koppla)
fargo skrev:
Hmm. Maken till snobberi får man leta efter. Det här är en gammal "klassfråga" som tydligt avslöjar dem som inte nedlåter sig till att kommentera nybörjares bilder.


**
"Nedlåta sig till att kommentera",, Ord som jag ALDrig har yttrat på ngt sätt eller menat. DET är en grov missförståelse av mitt skrivna inlägg, jag har svårt att läsa det på det viset!
**

Hejsan Fargo:)!

Jag undrar vad ni menar, har ni läst heela mitt inlägg?

Jag hänvisar till mitt inlägg! (Tror nog att jag missförstod det ni skrivit och ni missförstått det jag skrivit:)**

Mvh Niclas.
 
Senast ändrad:
Du påminner om en polare till mig. För mycket gnäll för lite skapande. När du sedan får negativ kritik så rasar din värld.

Läste någonstans att du har mått dåligt. Ja, men använd fotograferingen som rehab då. Fota det du vill fota och tyck om de bilder du tycker om. Sen spelar det förhelvete ingen roll vad andra tycker. Så länge du är nöjd.

Det enda råd jag kan ge dig i livet är att du ska skaffa dig ett bra självförtroende och börja tro på dig själv.

Och för fotogradering så tycker jag att du ska läsa igenom allt som står på http://www.kenrockwell.com/

Tack och hej!
 
Tänker ni på trådförfattaren eller mig i mitt inlägg ovan?
Om ni syfftar till mig så ställer jag mig oförstående till det:)

Mvh Niclas.
 
Niclasfoto skrev:
[B
Jag undrar vad ni menar, har ni läst heela mitt inlägg?
[/B]

Hej själv!
Visst har jag läst hela ditt inlägg, och jag håller med dig i ditt resonemang.

Att jag sedan använder mina egna ord för att uttrycka min åsikt tror jag ingen belastar dig för. :)
 
fargo skrev:
Hej själv!
Visst har jag läst hela ditt inlägg, och jag håller med dig i ditt resonemang.

Att jag sedan använder mina egna ord för att uttrycka min åsikt tror jag ingen belastar dig för. :)


**

Oj, ja jag missförstod er allt! Beklagar det mycket:)!!
Jag läste det lite för hastigt tyvärr..
Hoppas att d e ok:-/)!

Mvh Niclas.
 
Kritik......

Ha ha, det här är nog den fånigaste diskussionen jag läst på fotosidan !

Att nån skulle ge kritik för att vara elak torde vara högst osannolikt här på fotosidan. Sidan andas givmildhet och prestigelöshet.

Hela poängen med att ladda upp bilder här är väl att få tips (konstruktiv kritik) för att få veta hur andra människor tolkar bilderna.

Vill man inte ha kritik (eller inte tolererar annat än hurrarop) bör man kanske inte be om det.

Martin74 (förundrad)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.