yalazy
Aktiv medlem
Jag brukar inte kolla på min egen sida, alltså hur den ser ut för andra. Nu gjorde jag det i alla fall igår och såg då min långa "kameraväska" ringla sig nedåt. Bara tröttsam och oöverskådlig och skapar extra scrollande för den som inte har ett särskilt intresse. Anledningen att jag kryssat i att kameraväskan skulle synas var för att det kan vara en bra funktion när man läser recensioner, särskilt på grejor som inte är så vanliga, att hitta någon som har dem som man kan ställa frågor till eller spionera lite allmänt på.
Jag tänkte då att hela kameraväskan kanske inte behöver synas på sidan, även om man gjort den "öppen" för andra att kika i. Skulle man inte kunna ha den som en länk från sin sidan som den som är intresserad kan klicka på? Eller att man kan vara synlig under "ägare på fotosidan" i recensionsavdelningen, utan att ha den framme på sin sida?
Jag tänkte då att hela kameraväskan kanske inte behöver synas på sidan, även om man gjort den "öppen" för andra att kika i. Skulle man inte kunna ha den som en länk från sin sidan som den som är intresserad kan klicka på? Eller att man kan vara synlig under "ägare på fotosidan" i recensionsavdelningen, utan att ha den framme på sin sida?