Annons

Kameraväskan som länk eller nåt

Produkter
(logga in för att koppla)

yalazy

Aktiv medlem
Jag brukar inte kolla på min egen sida, alltså hur den ser ut för andra. Nu gjorde jag det i alla fall igår och såg då min långa "kameraväska" ringla sig nedåt. Bara tröttsam och oöverskådlig och skapar extra scrollande för den som inte har ett särskilt intresse. Anledningen att jag kryssat i att kameraväskan skulle synas var för att det kan vara en bra funktion när man läser recensioner, särskilt på grejor som inte är så vanliga, att hitta någon som har dem som man kan ställa frågor till eller spionera lite allmänt på.

Jag tänkte då att hela kameraväskan kanske inte behöver synas på sidan, även om man gjort den "öppen" för andra att kika i. Skulle man inte kunna ha den som en länk från sin sidan som den som är intresserad kan klicka på? Eller att man kan vara synlig under "ägare på fotosidan" i recensionsavdelningen, utan att ha den framme på sin sida?

Så farligt var det väl ändå inte...

Jag trodde att jag skulle få se sida upp och sida ner med utrustning:)

--jalle

JalleS skrev:
Så farligt var det väl ändå inte...

Jag trodde att jag skulle få se sida upp och sida ner med utrustning:)

--jalle

Haha! Nä. Fast om man vill stoppa dit även filter, minnen, skärmar, skrivare och vad det nu kan tänkas finnas fler för kategorier under recensioner så kan det ju bli värre. Men jag tycker redan nu att det blir lite oöverskådligt och hade helst sett att det inte låg framme som en lång rad.

Det är väl egentligen mest allt-eller-inget-varianten som jag tycker är mindre bra. Just att kunna finnas med som ägare på recensionssidorna utan att ha det som en lista på sin sida.

Re: Re: Kameraväskan som länk eller nåt

wiggin skrev:
Det går ju att fixa... kolla in min kameraväska, iofs. inte lika stor som din ;)

Vore dock bra/snyggt om FS gjorde så per automatik :D

Snyggt och prydligt! Ändå tycker jag ju förstås att det vore ännu bättre om man kunde gömma den informationen så att bara intresserade behöver titta.

Sen är det ju inte alla som är så ambitiösa heller, och med all kringutrustning så kan det ju blir väl mycket i alla fall.

Funktionen finns ju redan när man lägger upp en ny bild ("Visa/Dölj kamerväska"), vore trevligt om den funktionen flyttas in på den publika profilsidan också som Camilla antyder (borde ju inte vara så bökigt för dig Christer eftersom du redan har 90% av funktionen).

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto