Skit samma om det nu blev fel i den detaljen det var bara ett lite minnesfel, med just den kameran eller för jag har inte koll riktigt på Nikon-världen men det jag pratar är ett faktum - även Nikon fotografer med ditt omhuldadade och helt förmodat hos del helt oberörda NEF-format, har haft seriösa problem med Photolab. I detta fall handlade det om Z9.
The Nikon Z9 production release is now being sold – in the USA via NPS USA priority and delivery and thus being put into regular service. When will this body be supported? Which lenses will be supported with it for full use of the functions of PL Elite current?
forum.dxo.com
Varför tror du att Nikon-fotografer av alla skulle var helt immuna mot dessa typer av problem?? Jag tror faktiskt att du lever i en bubbla som faktiskt inte helt avspeglar den värld även Nikon-fotografer har att förhålla sig till. Faktum idag är att varenda RAW-konverterare har större eller mindre problem vid släpp av nya kameror och objektiv.
Tror du fortfarande att detta skulle vara ett icke problem just för Nikon-fotografer för att just de har tillgång till detta smått magiska NEF-format????