Annons

Kameradoktorn i konkurs?

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
stefohl skrev:
Ja, då får han ge sig ut i världen och titta på hur digitala printar ser ut idag. Att göra en 70 x 100 cm stor print digitalt riktigt bra är så mycket enklare digitalt än analogt. För att göra så stora printar riktigt bra i ett analogt mörkrum krävs det utrustning av toppklass och då blir det dyrt. Jag köpte ett förstoringsobjektiv för 10 år sedan för mellanformat avsedd för dessa förstoringsgrader och det kostade 25000 kr.

Stefan

Å andra sidan så stoppar det väl inte vid 25000:- om man ska ha en skrivare som klarar 70x100 heller :O)

/Maverick
 
Hejsan, väcker den här antika tråden till liv igen. Undrar om era erfarenheter då av den nya kameradoktorn såhär några år senare då de hade ett bra erbjudande på nätet idag på Black Friday som jag blev sugen på :) ??
 
Hejsan, väcker den här antika tråden till liv igen. Undrar om era erfarenheter då av den nya kameradoktorn såhär några år senare då de hade ett bra erbjudande på nätet idag på Black Friday som jag blev sugen på :) ??

Jag handlar allt där.

Det viktigaste i en butik är när något går snett.

De har alltid ansträngt sig långt över garantiåtagande när det varit/blivit fel på en produkt.
 
Bra butik

jag kan bara hålla med Ola: handlar alla mina kameraprylar där.
Kunnig och trevlig personal som är mer än hjälpsamma.
/Hans
 
Kameradoktorn är supertrevliga. Handlar allt mitt Elinchrom-jux där.

Faktum är att de flesta svenska fotobutiker sköter sig exemplariskt om du frågar mig. Scandinavian, Rajala, Cyber... jag tycker servicenivån och bemötandet är högre än många andra branscher.
 
Snälla Admin skapa ny tråd!

Lite läskigt att sätt att skrämmas på! Väcka en tråd med den rubriken till liv. Jag trodde det var kört igen! :(

Skönt att det inte var det ...

Men snälla ADMIN gör en ny tråd av detta! Inte roligt att se denna trådrubrik en fredagkväll.
 
Har inget ont att säga om Kameradoktorn, har handlat där sedan 2011, mycket trevligt bemötande.

Å andra sidan har jag bara positiva saker att säga om Fotokungen och Gunnar Olsson Foto också.

Och jag är ganska besvärlig som kund. :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.