Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Kamera&Bild postnumeration?

Produkter
(logga in för att koppla)
Gårdis skrev:
Jepp! Verkligen glad överaskning då man kom hem från jobbet :) Ännu gladare blev jag då jag såg att jag kammat hem andraplatsen i Etapp 3 i grand Prix...

:p

He he jag fick mitt februari nummer nu i veckan... Men det beror nog paa den daaliga postgaangen ner till Brasilien..Var mitt sista nummer, naesta kommer ner naesta vecka med min systerson...

Tycker tidningen är väl inriktad på digitalkameror. Men så är det ju lite av "fotosidans" tidning också.

Är det något jag skulle önska så skulle det vara "fullständiga" bildanalyser från alla tre jurrymedlemmar på de tre vinnande bilderna i varje omgång. Det skulle vara MYCKET intressesant att läsa om hur proffs bedömmer bilder. Som det är nu är det några meningar inom citationstecken (lite lustigt eftersom det inte står vem som citeras) som tyvärr inte förklarar så mycket. I förra numret kunde man läsa om några bilder som inte riktigt nådde ända fram och varför de inte gjorde det, personligen är jag mer intresserad av att veta varför de som nådde hela vägen gjorde just det.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar