VisualD
Aktiv medlem
När är de köpta? Jag måste kolla om jag har en pappersmanual men är ytters tveksam.Har två K-5r. Fick pappersmanual till båda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
När är de köpta? Jag måste kolla om jag har en pappersmanual men är ytters tveksam.Har två K-5r. Fick pappersmanual till båda.
Min k5 är just under ett år. Fick med tjock fin svensk pappersmanual.
För er som behöver bekräftelse på att ni har rätt kamera eller för alla andra som bara gillar siffror och diagram. Några väl valda ord också förståss:
DxO Mark: Pentax K-5II showing the competition how it's done!
Skall bråka lite mer med dem på mässan så får vi se.
/PA
Beräknas in vecka 49 enligt Cyberphoto..... hrm......tror vi på det?
...nu ändrat till....."beräknas in i december"...... undrar vilket år....?
Synd att den är så ful bara.
Hej,
Har fått ett bra pris på Pentax K-5 IIs + DA*50-135, av Fotokungen, Cyberphoto, Scandinavian Photo, men vem ska jag köpa av, vem är mest "kunnig" och pålitlig vid problem med kameran?
Tack!
Själv skulle jag låta närheten avgöra i sådant fall. Alla tre är seriösa, och ger bra service. Bor Du i Stockholm, så går kanske Cyberphoto bort etc.... Bor i Huddinge själv, och har nyttjat Cyberphoto några gånger, vid service, och det har fungerat bra, så jag tror INTE att ett eventuellt behov av service skall avgöra. Fotokungen var snabbast dock, pga närheten. Har 50-135:an själv, och den är kanon!
Lycka till!
Björn