Dengladenybörjaren
Ny medlem
2dl??
Bara en fråga..
Var får man tag på 2dl gräddpaket? Brukar de inte vara 3dl?
=)
Bara en fråga..
Var får man tag på 2dl gräddpaket? Brukar de inte vara 3dl?
=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-Arne skrev:
Eller vänta och samla ihop lite stålar till och slå till på ersättaren till 10D som kommer framöver.
Bengt-Arne skrev:
Samtidigt är det inte många som uppgraderat från D60 till 10D och det kan jag förstå..
mazeson skrev:
Efter 2-3 år så är de inte värda mycket, då utvecklingen går så rasande fort. Att slänga iväg 20 000 pix på något, plåt eller plast, som bara är värd 6-7000 tusen om två, tycker jag är osmart, helt enkelt.
mazeson skrev:
Håller med om bägge sakerna, men jag står hellre ut med att 300D minskar med 80%, än att 10D minskar med 70%, då investeringen för den senare var i absoluta tal större.
Daniel Ahlin skrev:
vad kan väl lite inställningar göra?
Svar: Ingenting om man inte använder dom, då är 300d inte en kompromiss utan en likvärdig kamera med 10d och ett utmärkt köp.
sagan skrev:
Nu är det inte bara inställningarna som skiljer, hastigheten (3bps, 9 på raken vs 2.5/bps 4 på raken) sökaren är ljusare, spegeln är tystare, AF-punkterna är tydligare, displayen har belysning, huset är tätare, reglagen är bättre.