Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Juli 2023

Produkter
(logga in för att koppla)

Terje H

Aktiv medlem
Då fortsätter jag med en forumtråd från juli 2023. Här är det fritt att publicera en bild som fotograferats nu under juli 2023. Kanske kan vi även diskutera de bilder som publiceras, eller så visar vi enbart bilder för varandra. Inga krav, annat än att bilden måste vara från juli 2023.

Bjuder på första bilden, nu från morgonen från min balkong här i Mullsjö i Västergötland mitt under morgonkaffet! Bilden visar en röd glada, med 25mm vidvinkel. Det är fritt att kommentera bilden, eller om ni har några frågor om den.

Mvh Terje

24169_2023.jpg
 
Senast ändrad:
Bilen (och en cyklist) fick sig en törn förra helgen. Båda överlevde med smärre skador.

20230708-IMG_0347.jpg
 
Efter den långa torrperioden blommar det igen; här ett fält hemmavid på kvällen den 12 juli efter att regnet dragit förbi...

230712.01.JPG
 
Cykeltur på en av alla skogsvägar i grannskapet. Har en stark känsla för dessa linjer genom landskapet som förespeglar att det finns ”något” bakom nästa krök, eller den därefter, eller…

09072023-Instagram09 juli 2023-DSCF3053-ExterntRedigerad.jpeg
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.