Annons

Jag har en bild av Usama

Produkter
(logga in för att koppla)
Epilog

Imorgon är det rättegång, inte mot Usama, men väl mot Per Bill. Lite förvånad e jag över den tid det tagit o även över att det ens blir en process. Under mellantiden har jag haft kontakt med Pers försvarare, hans fru, far och Per själv.

Alla har varit mycket glada över att mina bilder finns och att jag tog dem, jag blev översvallande tackad av en mycket trevlig Per Bill. Inte riktigt vad jag väntat mej kanske...

Det dröjde rätt länge innan någon alls kontaktade mej, jag borde vara ett hyfsat vittne, delvis beroende på att de inte trodde att mitt namn var ett namn! De trodde det var en pseudonym för någon som ville vara anonym, alternativt lämnat ut bilder från någon bevakningskamera i området.

Tror jag ska lägga mej till med mitt namn som pseudonym *s*

/kg aka kg
 
Re: Re: Nu har de betalat

RolandM skrev:
Grattis! :)


Kom att tänka på om tidningen betalar ut pengarna som ersättning för tips, så är pengarna skattefria för mottagaren. Detta eftersom myndigheter inte får efterforska källor, vilket skattemyndigheten då skulle göra om de begär in uppgifter på dem som fått tipspengar. Tipspengar behöver heller inte tas upp som inkomst i deklarationen.

Vilket belägg har du för detta?...eller du bara gissar?
Inte katten ringer skattemyndigheten till mitt jobb för att fråga vad jag gjort för att förtjäna min lön.

Dom ser ju att tidningen har gjort en utbetalning, sen skiter väl dom i för vilken bild.
 
Här är KG:s bilder

För er som missade KG:s bilder i expressen, kan ni hitta dem på den här sidan med bildkrönika över 2004:

http://expressen.se/index.jsp?d=1552

under rubriken "stukade politiker, glad nisse...".

KG: Grattis till extrainkomsten! Hoppas att du hittar på något riktigt roligt för de pengarna. Även min A200 hänger med lite överallt nuförtiden ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.