macrobild
Avslutat medlemskap
kameran i Iphone och omslagsbild till macworld
http://macworld.idg.se/2.1038/1.332304/omslaget-platades-med-iphone-4
http://macworld.idg.se/2.1038/1.332304/omslaget-platades-med-iphone-4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om man har ett mobilt bredband med ett sådant där usb-modem, kan man då använda det på Iphone 4 och därmed surfa med Iphone obegränsat och överallt för sin fasta månadskostnad?
Tunn mobil > tunnt innehåll?
frågan är väl närmast vad man skall ha skräpet till? Dålig batteritid, kass kamera, ömtålig, buggig och dålig mottagning - en klar seger för marknadsvdelningen att de lyckas sälja skräpet....
det är vad jag gör nu från sommarhuset i Ystad men med 3GsOm man har ett mobilt bredband med ett sådant där usb-modem, kan man då använda det på Iphone 4 och därmed surfa med Iphone obegränsat och överallt för sin fasta månadskostnad?
det är vad jag gör nu från sommarhuset i Ystad men med 3Gs
jag har haft 3 mobila bredband med dongel och inget har fungerat så bra som med min Iphone
kör trådlöst till min macbook pro via blåtand, på det viset kan jag lägga telefonen där mottagningen är optimal och sedan surfa fritt i rummet (bor nere i en dal där mottagningen är dålig och till det kommer 70cm lertegelväggar från 1790 talet)
Tyvärr så verkar du ha haft rätt. Tycker fortfarande det är ytterst märkligt att Apple kungör priser för telefonen utan att sälja den, men det tycks vara så det är. Blir att beställa en via Applestore i Storbritannien istället, med hjälp av en god vän...Ja, det är väl inte riktigt utrett ännu om det verkligen blir så.
Tyvärr så verkar du ha haft rätt. Tycker fortfarande det är ytterst märkligt att Apple kungör priser för telefonen utan att sälja den, men det tycks vara så det är. Blir att beställa en via Applestore i Storbritannien istället, med hjälp av en god vän...
Väldigt trist faktiskt.
Om du har kompisar i Danmark eller Norge så säljer Apple operatörsolåsta telefoner där också. Ungefär samma pris som i England.
det är vad jag gör nu från sommarhuset i Ystad men med 3Gs
jag har haft 3 mobila bredband med dongel och inget har fungerat så bra som med min Iphone
kör trådlöst till min macbook pro via blåtand, på det viset kan jag lägga telefonen där mottagningen är optimal och sedan surfa fritt i rummet (bor nere i en dal där mottagningen är dålig och till det kommer 70cm lertegelväggar från 1790 talet)
Vad jag kan se på deras webbsajt gör de tyvärr inte det. Telefonerna påstås vara låsta till Telia.Katsching säljer den också olåst till bra pris, strax under 6000 för 16-gigaren.
Tyvärr så verkar du ha haft rätt. Tycker fortfarande det är ytterst märkligt att Apple kungör priser för telefonen utan att sälja den, men det tycks vara så det är. Blir att beställa en via Applestore i Storbritannien istället, med hjälp av en god vän...
jag har haft mobila telefoner sedan 1986, den första vägde 5,6kilo och jag aldrig varit så nöjd som jag har varit med Iphone
enligt en liten jämförelse verkar inte nya Iphone ha några större problem
http://www.idg.se/2.1085/1.332287/inga-problem-med-mottagningen-i-iphone-4
Eller så kan man köpa en kontantkortstelefon hos Tre för 6195 och betala 350 spänn extra för att få den upplåst. Lite dyrare än i England, men momsar man handlar det bara om ett par hundringar.
Vad jag vet tillåter inte Telia att man låser upp förrän efter 12 månader. Hos 3 kan man låsa upp omedelbart.Men är det inte billigare att köpa den för 5 925 från Katsching och låsa upp den??
Vad jag vet tillåter inte Telia att man låser upp förrän efter 12 månader. Hos 3 kan man låsa upp omedelbart.
Och den brittiska telefonen är ju olåst från början.