ErlandH
Aktiv medlem
Själv tycker jag att 4an är väldigt mycket snyggare. Kanske den snyggaste mobilen öht just nu. Men så är det ju med smakfrågor...Tråkigt att nya iPhone är snygg, men inte alls lika snygg som förra versionen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Själv tycker jag att 4an är väldigt mycket snyggare. Kanske den snyggaste mobilen öht just nu. Men så är det ju med smakfrågor...Tråkigt att nya iPhone är snygg, men inte alls lika snygg som förra versionen.
De försöker ju framställa videosamtal som något nytt, det är ju det som är det roliga. Europa och Ostasien har ju haft funktionen i evigheter, men det är klart, det som sker utanför USA's gränser det händer ju inte i verkligheten. ...
Ett Macforum talar om ett "antennfel"...
Hoppsan!
http://www.youtube.com/watch?v=TEAfDEybOdM&feature=player_embedded#!
Sensorn är också belyst från baksidan. Har Sony varit inblandade?
Ja enligt ryktena är det en Sony sensor.
Jag ser detta som en stark framgång för användarna, normalt sett använder Apple bara förhållandevis gammal och utdaterad teknik i sina modeller, för att maximera vinsterna.
För den som vill kommer det även i Sverige att gå att köpa Iphone 4 utan abonnemang och utan operatörslåsning, precis som t ex i Storbritannien. Just under 6000 kr för modellen med 16 GB, en tusenlapp mer för den med 32 GB.
Har iofs inte läst pressreleasen, men om Apple talar om vad de kommer att sälja apparaten för så har jag svårt att tänka mig att något telebolag skulle vara inblandat i den dealen.Ja, det är väl inte riktigt utrett ännu om det verkligen blir så.
Det var en del frågetecken i pressreleasen då man inte använt samma ord som för UK för att beskriva telefonen som olåst, respektive utan abonnemang, men låst till en operatör.
Har iofs inte läst pressreleasen, men om Apple talar om vad de kommer att sälja apparaten för så har jag svårt att tänka mig att något telebolag skulle vara inblandat i den dealen.
Jag ser detta som en stark framgång för användarna, normalt sett använder Apple bara förhållandevis gammal och utdaterad teknik i sina modeller, för att maximera vinsterna.