Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hyffsat pris på 350D Kit på Elgiganten..

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej

Elgiganten har höjt priset på Canon 350D på internet.
Tydligen gick den att beställa nu.
Det billiga priset gäller Canon 300D.

Sorry, för er som har tänkt att beställa.

Mvh Agneta

ja det var lite mysko... kameran var slut i alla affärer och slut på internet. sen höjdes priset och plötsligt fanns den i alla affärer igen.

Priset har varit höjt ganska länge
Den finns ej i butiker, inte enligt EG hemsida, förutom norrköping blandannat och någon sthlms butik

Enligt deras sida ska den finnas i Norrköping så jag svängde förbi där på väg hem från jobbet. Tror ni dom hade nån hemmma??? Nej, självklart inte. Han som jag pratade med verkade inte så förvånad. Brukar inte stämma så bra vad som står på deras sida.

/Niclas

Jag köpte kitet från Elgiganten den 4 april och betalade 8295 kr, men efter några mail och telefonsamtal fick jag tillbaka 1700 kr kontant. Alltså fick jag kameran för 6595kr! Hoppas ni andra som också köpte den för 8295 kr fick tillbaka pengar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar