Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur tänker folk på Blocket?

Så verkar det vara, om man nu inte tittar på senaste veckans priser här på annonsmarknaden på fotosidan, då folk verkar galna i vad de begär för priser, särskilt som att de flesta här har lite koll på läget i alla fall. Vad gäller kvinnorna på blocket skall vi inte heller glömma att bakom en hel del av kvinnonamnen "Sara" och liknande, utan efternamn, döljer sig proffs-handlare som försöker låta oskuldsfulla. Det har blivit så vanligt, och man hör på att det är en kille med dialekt som svarar och att tjejen inte har möjlighet, därför sköter han det hela. Ta det som en varningssignal.

Vadå för dialekt, är han dalmas?

/K
 
Uj, 2 500 kr för Minolta 75-300, kostade väl inte ens det nytt?

Med risk för att åka verbalt spö så lanserar jag en liten teori, nämligen att kvinnor oftare sätter ut teknikprylar till galet fel priser.

Bring it on!


http://www.blocket.se/uppsala/Kameraobjektiv_25174269.htm?ca=11&w=1

Haha jag måste snart sälja mitt 75-300 så jag kan köpa ett 55-200 istället, tamrons kostar en så där 1200kr, så om jag sätter det priset är det ju billigt jåmfört med 2500kr.

Måste testa faktiskt.
 
Hej ! Måste bara berätta om en person jag känner som på det glada 80-talet köpte en motordriven parabol för 15 tusen,skulle sälja den och skulle ha "minst 10 tusen"för den var så fin och bra ,dessutom ingick ju dekodern för Astra.Upplyste snabbt personen att man får paraboler gratis nuförtiden när man tecknar abonemang,skulle sett minen.................
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.