Zzzz
Aktiv medlem
För de som har intresseböcker och antecknar kan jag berätta att jag nyss sålde min Konica Minola Dimage A200 (8Mp) för 2000 kr på blocket (med 3 batteri,2 minneskort och 4 filter)
Antecknat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För de som har intresseböcker och antecknar kan jag berätta att jag nyss sålde min Konica Minola Dimage A200 (8Mp) för 2000 kr på blocket (med 3 batteri,2 minneskort och 4 filter)
hehe såg ett ny pris på 6 530 sek för denna underbara "paparazziglugg"
Går det så går det är tanken bakom dessa fantasipriser. Alltid finns det någon som inte har koll på läget och som tror att bara för att det säljs via Internet så är det billigt.
Än är inte den siste idioten född. Varken bland säljare eller köpsugna.
hehe såg ett ny pris på 6 530 sek för denna underbara "paparazziglugg"
Går det så går det är tanken bakom dessa fantasipriser. Alltid finns det någon som inte har koll på läget och som tror att bara för att det säljs via Internet så är det billigt.
Än är inte den siste idioten född. Varken bland säljare eller köpsugna.
Fick nyss et mail av säljaren han släpper det för 4000kr han har tänkt om!!
Håller med.
Ännu värre är det på Tradera där folk triggas av budgivningarna.
Det kan bli dyrt att handla begagnat.
Vill du läsa mailet han skickade till mig när jag skrev och påpekade att han hade fel? Kan skicka med det jag skrev till honom oxå. =)
Vill du läsa mailet han skickade till mig när jag skrev och påpekade att han hade fel? Kan skicka med det jag skrev till honom oxå. =)