Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur tänker folk på Blocket?

Christina, en snäll och söt dalkulla, kan inte vara någon bedragare! Och råkar kameran inte längre finnas kvar för avhämtning så måste, det bara måste, finnas en begriplig anledning till detta.
 
Ehhh... jag smålog lite när jag skummade denna tråd, men det fastnade i halsen när jag slog efter gluggar på vår egen sida...

I ren självbevarelsedrift kopierar jag ingen länk, men säger bara Canon EF-S 17-85 IS USM. Kolla sedan på prisjakt; nypris ca 3.800:-

Och Canon EF 70-300 IS USM. Prisjakt säger ca 4.900:-.

Det kanske är dax springa och ta skydd nu....?
 
Ehhh... jag smålog lite när jag skummade denna tråd, men det fastnade i halsen när jag slog efter gluggar på vår egen sida...

I ren självbevarelsedrift kopierar jag ingen länk, men säger bara Canon EF-S 17-85 IS USM. Kolla sedan på prisjakt; nypris ca 3.800:-

Och Canon EF 70-300 IS USM. Prisjakt säger ca 4.900:-.

Det kanske är dax springa och ta skydd nu....?

Du har helt rätt, en massa galna annonser här med, för att inte tala om köpannonserna från de som tror de kan köpa till underpris, finns några som återkommer ideligen.
 
Tycker nästan synd om tjejen... Handlar en hygglig kamera och upptäcker att hon "förköpt" sig och sedan försöka undgå det obligatoriska 30%iga tappet bara genom att snitta originaltejpen på förpackningen. Det är tunga upptäckter att göra...

Inge kul alls med nyköpta produkter inom audio/video/hifi/foto om man inte skall ha dom ett tag.
 
Jaså? Var då?
Nuvarande priser på Scandinavian Photo:
Hus: 22995 :-
Objektiv: 12495:-

Cyberphoto:
Kit enligt beskrivning: 31095:-

Det borde gå att pruta med tanke på kameran och objektivet är begagnat. Frågan är hur många exponeringar som har tagits med kameran.



Enligt prisjakt så finns det 9 åteförsäljare som ligger under 30 000:-,
bl.a Kungsholmsfoto, Fotokungen, Japanfoto, Rajala.
Se vidare länk nedan:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=345942

Om så paketet inte har gått några exponeringar, så är 30 000:- givetvis alldelse
för högt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.