Makten
Aktiv medlem
Åhå, ren dårskap med andra ordJag förutsätter att det är den berömda originalutgåvan. Ett ex värderades till 10000:- på Antikrundan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Åhå, ren dårskap med andra ordJag förutsätter att det är den berömda originalutgåvan. Ett ex värderades till 10000:- på Antikrundan.
Åhå, ren dårskap med andra ord
Man kan säga vad man vill om priserna men folk som inte svarar när man mailar eller hör av sig för att visa intresse. Ja, det är nog det mest störande!
Jupp! Mejlade flera gånger på en annons, utan att pruta, men fick inget svar. Kvarglömd annons? Nejdå, den dök upp igen efter att den gamla försvann.
Jag tror inte att en fotograf hade köpt en begagnad Leica för 10 gånger mer än en ny. En samlare möjligen, men samlare är ju skvatt galna.Ja, det är lite som dom där som köper Leica M8 eller M9.....
Jag tror inte att en fotograf hade köpt en begagnad Leica för 10 gånger mer än en ny. En samlare möjligen, men samlare är ju skvatt galna.
Den här är ju också lite kufisk:
http://www.fotosidan.se/classifieds/view.htm?ID=120046
Visste inte att man kan köpa separat motor till 5DMII, undrar om det är en tvåtaktare eller V6 med dubbla turbos med tanke på priset.
Nån som känner sej sugen??
ThomasR
Visste inte att man kan köpa separat motor till 5DMII
Det verkar som "Sara" är igång igen. Nån som bor i Markaryd och vill göra ett klipp?
http://www.blocket.se/kronoberg/Nikon_D90_25668293.htm?ca=23_11&w=3
För ett par månader sedan sålde "Sara", "Emma" och "Linda" massvis med underpris-satta Nikon-kameror. Alla dessa kännetecknades av att hämtning på plats inte gick att ordna, enbart förskottsbetalning och postfrakt godkändes. Nämnde man att man bodde i närheten och kunde hämta mot kontant betalning så fick man inga svar...
Naturligtvis KAN detta vara en riktig annons, och då gör någon ett klipp Men jag skulle ju inte rekommendera förskottsbetalning till bankkonto.
Det verkar som "Sara" är igång igen. Nån som bor i Markaryd och vill göra ett klipp?
http://www.blocket.se/kronoberg/Nikon_D90_25668293.htm?ca=23_11&w=3
Om det nu är den där "Sara" så tycker jag att vi gemensamt ska anmäla samtliga annonser till Blockets klagocenter. Problemet med sådana där lurendrejare som "befinner sig" i olika län är att polisen inte lägger resurser på dem, eftersom de bara får in några få fall per län och inte ser hela riket.
Men, vi kan i alla fall se till att annonserna kommer bort från Blocket. Sedan kanske vi också kan få Blocket att blir lite mer observanta på vad för typ av annonser som de lägger ut - de granskar ju faktiskt alla annonser.
Pengar tjänar de i alla fall - Blocket och lurendrejarna alltså.
Lite tråkigt att han säljer, för egen del alltså. Jag kan verkligen inte förstå att han säljer efter endast 15 bilder, det måste vara en tragedi bakom som sagt. Någon kanske blir lycklig för sin nya kamera i alla fall.