Hej. Jag har sökt igenom forumet efter trådar om Photoshop Album och hittade massor,men jag frågar i den här. Jag har kört med PSAlbum sen version 1 och kör nu 3:an. Jag tar ofta backup genom den inbyggda funktionen och gör det då på två olika hårddiskar samt en DVD, och för säkerhets skull lägger jag en på min bärbara också...sen brukar det bli en på min bärbara hårddisk med. Idag när jag satte mig för att städa upp lite och kategorisera alla nya bilder (har inte gjort det på ett halvår) så upptäckte jag att det saknades en massa bilder. När jag tittade igenom alla mina backuper så såg jag att mina saknade bilder fanns kvar på en äldsta av dom, så jag kunde lägga tillbaka dom. Den enda orsaken jag kan tänka mig är att jag nyss bytt till en Canon. Det var ett par år sen jag hade en sån, och dom saknade bilderna härrör från samma tidpunkt som då jag hade den kameran. Kan det tänkas att Albumprogrammet blir förvirrat när det börjar dyka upp filer med samma namn fast i olika kataloger? Nån mer som saknar bilder?