Annons

Hur klär ni er vid kundmöten?

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Re: Re: Re: Hur klär ni er vid kundmöten?

mipert skrev:
Dåligt självförtroende plus att fotograf blir man om man inte kan bli något annat.

App app app Micke!!! Fotografer är en av samhällets ädlaste näringsidkare tillsammans med artister. Vinnare i det eviga känslomässiga kriget mellan arbetare och akademiker. Det finns inga jag ser ner mer på än de pretentiösa ingejörerna och juristerna mm. och det finns inga jag ser upp till mer än de överlevande konstnärerna. /en sann legionär i kriget emot akademin & arbetarklass
 
Var ju och följde med Ewa Rudling en dag i Stockholm. Tog denna bild på henne med den modell jag var och fotade.
Hon hade den hatten jacka och byxor i samma matrial lite utav frilufsliv stuket.

(lägger upp denna då om ni har tipps vart man verkligen kan hitta liknande hatt så säg till)
 

Bilagor

  • resize of martin 01.jpg
    resize of martin 01.jpg
    23.5 KB · Visningar: 184
121an skrev:
Var ju och följde med Ewa Rudling en dag i Stockholm. Tog denna bild på henne med den modell jag var och fotade.
Hon hade den hatten jacka och byxor i samma matrial lite utav frilufsliv stuket.

(lägger upp denna då om ni har tipps vart man verkligen kan hitta liknande hatt så säg till)
Hon är vacker och klär bra i hatten. Undrar hur många andra som egentligen gör det?

Brukar kika på denna tråden vrje gång jag har halva garderoben utriven. Jag är urkass på att planera kläder så allt sker i sista stund. Då hinner man ju inte bekymra sig så länge iaf.. Idag är största problemet glasögon eller inte, men nu blev jag påmind om mipert "FAB 5" som tipsade. Tar det på blodigt allvar och behåller dem på..
 
Lämplig klädsel för fotograf?

Ni har väl sett reklamen för reseföretaget eller vad det nu var... stolt mötesdeltagare med dekorerat penis-fodral, extra large ... montera en kulled i toppen så slipper man stativet.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.