Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Hur hittade du fotosidan.se?
- Trådstartare elmfeldt
- Start datum
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
globaljuggler
Aktiv medlem
Jag tänkte att det kanske fanns en sajt med namnet fotosidan.se så jag testade... Och det fanns ju
Sinuslinus
Aktiv medlem
Utsidan...
Hängde där och sen såg jag "partnerannonsen"
Hängde där och sen såg jag "partnerannonsen"
Dagobert
Avslutat medlemskap
Vet inte om jag hade hittat just fotosidan om jag inte hade sökt på altavista just då jag gjorde det. Jag måste haft tur också eftersom det tydligen var endast några dagar efter att sidan hade startat upp.
Jag sökte på "foto", om jag inte minns fel, och översta träffen var en vettig fotosida, som var svensk och som kunde ge mig något, skulle det visa sig.
Jag har tagit åt mig extremt mycket från alla "äldre" fotografer sedan den dagen! Och förhoppningsvis har jag kunnat dela med mig av mina ringa kunskaper till nya medlemmar!
Jag sökte på "foto", om jag inte minns fel, och översta träffen var en vettig fotosida, som var svensk och som kunde ge mig något, skulle det visa sig.
Jag har tagit åt mig extremt mycket från alla "äldre" fotografer sedan den dagen! Och förhoppningsvis har jag kunnat dela med mig av mina ringa kunskaper till nya medlemmar!
Sinuslinus
Aktiv medlem
Clindh..kodarn... har skapat båda siterna med sina fingrar.
Fotosidan driver han tillsammans med Elmfeldt och Erik nånting (designern)
pettersson
Aktiv medlem
SinusLinus skrev:
Nånting = Leonsson (?)
Andreas.
forstheim
Guest
Jag är intresserad av kajakpaddling..och då är "Utsidan" ett lämpligt ställe att bekanta sig med. Därigenom blev jag medveten om att Utsidans avdelning "Foto" i princip hade övertagits av Fotosidan.se. Så då var det bara att kika in här och med glädje upptäcka vilket underbart forum det är. En härlig inspirationskälla och mötesplats för alla oss foto- och bildintresserade människor!
Fortsätt i samma stil med underhållet av den och vi lovar att också i fortsättning vara både glada och tacksamma..
Mvh
JP
Fortsätt i samma stil med underhållet av den och vi lovar att också i fortsättning vara både glada och tacksamma..
Mvh
JP
Mira
Aktiv medlem
Fick fundera länge innan jag kom på det...
...det var åxå via Utsidan
Och att jag hamnade där var en ren slump - jag letade efter sevärdheter i Sverige... och jag hittade en väldigt intressant sevärdhet...
Just då var det kanske bara 5 fotografer som lagt in bilder... har för mej att det dröjde innan jag vlade att bli medlem just därför...
...det var åxå via Utsidan
Och att jag hamnade där var en ren slump - jag letade efter sevärdheter i Sverige... och jag hittade en väldigt intressant sevärdhet...
Just då var det kanske bara 5 fotografer som lagt in bilder... har för mej att det dröjde innan jag vlade att bli medlem just därför...
areon
Aktiv medlem
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.