Jenkan00
Medlem
Hej!
Nu behöver jag åter igen eran expert hjälp
Jag är relativt grön inom foto fortarande, har haft min nikon d3000 i nästan exakt ett år men jag tar allt små steg framåt hela tiden
Nu är det så här att jag skulle vilja köpa en skrivare ganska billig (helst runt 2500 men inte mer än 3000)!
Jag har ingen aning vad jag ska kolla efter, det kravet jag har är att jag vill kunna skriva ut A3 format. När det gäller kvalitet är det klart att jag vill kunna skriva ut fina bilder (dick kanska jag inte har lika höga krav som er proffs).
Ett plus är att kunna skriva ut vanliga dokument också men det kanske man kan med alla fotoskrivare?
Jag har hittat några som jag har som förslag här:
HP officejet 7000
Brother Multimaskin MFC-5890CN A3 / Brother MFC-6490CW
Canon Pixma IX4000
vad ska man kolla på när det gäller nätverk?
Hoppas att ni vill hjälpa mig i denna djungel, Tack på förhand
Nu behöver jag åter igen eran expert hjälp
Jag är relativt grön inom foto fortarande, har haft min nikon d3000 i nästan exakt ett år men jag tar allt små steg framåt hela tiden
Nu är det så här att jag skulle vilja köpa en skrivare ganska billig (helst runt 2500 men inte mer än 3000)!
Jag har ingen aning vad jag ska kolla efter, det kravet jag har är att jag vill kunna skriva ut A3 format. När det gäller kvalitet är det klart att jag vill kunna skriva ut fina bilder (dick kanska jag inte har lika höga krav som er proffs).
Ett plus är att kunna skriva ut vanliga dokument också men det kanske man kan med alla fotoskrivare?
Jag har hittat några som jag har som förslag här:
HP officejet 7000
Brother Multimaskin MFC-5890CN A3 / Brother MFC-6490CW
Canon Pixma IX4000
vad ska man kolla på när det gäller nätverk?
Hoppas att ni vill hjälpa mig i denna djungel, Tack på förhand