Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
hjälp jag har gått vilse
- Trådstartare jax
- Start datum
forstheim
Guest
Hmmm.."dagens nya medlemmar" har jag ALDRIG sett. Däremot vet jag att det tidigare fanns möjlighet att se vilka medlemmar som för tillfället var inloggade.
Så helt hjärnsläpp har du iallafall inte fått..
/JP
Så helt hjärnsläpp har du iallafall inte fått..
/JP
maggan
Aktiv medlem
Hjärnsläpp
Något hjärnsläpp är det inte.
Jag var i Danmark förra veckan och fick använda hotellets internet och gästdator och där var det så som du säger.
Vissa funktioner som t.ex bilder under senaste dygnet, de fattades helt enkelt.
Trodde då att det gjorts någon förändring på fotosidan.
Men hemma igen så finns alla funktioner där.
Något hjärnsläpp är det inte.
Jag var i Danmark förra veckan och fick använda hotellets internet och gästdator och där var det så som du säger.
Vissa funktioner som t.ex bilder under senaste dygnet, de fattades helt enkelt.
Trodde då att det gjorts någon förändring på fotosidan.
Men hemma igen så finns alla funktioner där.
Ni kan vara lugna! Så här är det. Vi använder två separata menysystem (eftersom olika tekniker fungerar olika bra i olika webläsare). Detta innebär att det finns två stycken filer som jag uppdaterar och som innehåller menyvalen. Just nu är det uppenbarligen så att dessa filer inte innehåller exakt samma menyval.
Det är alltså vårt fel och man upptäcker detta om man byter mellan olika webläsare.
Jag kollar över inom kort.
/David
Det är alltså vårt fel och man upptäcker detta om man byter mellan olika webläsare.
Jag kollar över inom kort.
/David
forstheim
Guest
Ja där ser man. Funktionerna fanns hos mig under "galleri". Det finns tydligen saker att upptäcka på fotosidan.se ännu..
/JP
/JP