Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

hjälp jag har gått vilse

Produkter
(logga in för att koppla)

jax

Aktiv medlem
tidigare kollade jag alltid "dagens nya medlemmar" och vilka som var inloggade - har jag fått hjärnsläpp eller? jag hittar alltså inte de har rubrikerna/fuktionerna längre - snälla hjälp, förklara.

Hmmm.."dagens nya medlemmar" har jag ALDRIG sett. Däremot vet jag att det tidigare fanns möjlighet att se vilka medlemmar som för tillfället var inloggade.

Så helt hjärnsläpp har du iallafall inte fått.. :)

/JP

NEJ !

hittar ingen av dem - har jag gjort nå´t med "inställningar" ? det brukar vara felet när det inte fungerar - senast satte jag upp en brandvägg som stoppade all internettrafik.

Hjärnsläpp

Något hjärnsläpp är det inte.
Jag var i Danmark förra veckan och fick använda hotellets internet och gästdator och där var det så som du säger.
Vissa funktioner som t.ex bilder under senaste dygnet, de fattades helt enkelt.
Trodde då att det gjorts någon förändring på fotosidan.
Men hemma igen så finns alla funktioner där.

Ni kan vara lugna! Så här är det. Vi använder två separata menysystem (eftersom olika tekniker fungerar olika bra i olika webläsare). Detta innebär att det finns två stycken filer som jag uppdaterar och som innehåller menyvalen. Just nu är det uppenbarligen så att dessa filer inte innehåller exakt samma menyval.

Det är alltså vårt fel och man upptäcker detta om man byter mellan olika webläsare.

Jag kollar över inom kort.

/David

Ja där ser man. Funktionerna fanns hos mig under "galleri". Det finns tydligen saker att upptäcka på fotosidan.se ännu.. :)

/JP

NÖJD !

jag gick in på min fotosida, där stod nå´t om NY slå på menyer, det gjorde jag... allt löste sig

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar