Recept for billig hemasida.
1. skaffa space pa passagen.se (20Mb gratis, masta ha mobil for att signa upp) har din mossa eller syrra mobil sa signa upp far dem med, da har du gott om plats.
2. Dop inte dina rotfiler till idex.html (htm) eller default.html (htm) sa SLIPPER DU ALL REKLAM FRAN PASSAGEN (detta har du inte hort har eller fran mig)
3. Stargate.com saljer ditt doman namn for typ $9 per ar, signa upp dig dar och kop en address...
4. Har kan du valja: alternativ a: plugga ina addressen till din passagen sida pa stargate's domain forwarding gratis o klart. b: signa upp dig pa my domain.com o plugga in my domains dns servrar i stargates dns flik, de heter typ ns1.mydomain.... det finns info pa mdomain.
ALLT AR GRATIS!
5. My doamin later dig sedan, valja x antal email forwards, natt som kallas domain mapping dvs din doman star alltid i address baren inte passagens...
Som sagt, gratis e skoj, total kostnad ca 100 spann om aret, jag har gort detta i ca 4 ar och det funkar fiiint... anvander dock inte passagen sidor mer for mina davarande 80Mb rakte inte nar jag skulle ha upp video snuttar...
Ni har inte hort detta fran mig.
smiles
Timo
(Skriv garna ett mail om du har fler fragor).
pallar inte ratta i texten men det ar
www.mydomain.com o
www.stargate.com o
www.passagen.se