Annons

Har du problem med att hitta nakenmodeller?

Produkter
(logga in för att koppla)
Det verkar som det bara är män som tittar upp och ser sig om...

I Malmö hade vi senast almanackan för stadsbiblioteket där ett antal nudister poserade i och utanför biblioteket.
Mins ej vem som fotograferade.
 
”Naken”
”Chock”
”Kupp”
”Tårar”

Så jobbar den tredje statsmakten.

Värst var när man för två år sedan hade rubriken ”Kupp” om sommar på Skansen och det som skedde var att Robert Gustavsson dök upp och överaskade han programledaren med en planerad skojsighet...
 
Var på en föreläsning för ett tag sedan, bla relaterades en undersökning om vad som säljer på kvällstidningslöp.

Tre ämnen säljer bäst, Sex, Våld och Tabeller...

Int så svårt att gissa när man ser kvällstidningslöpen...

Tycker nog att en enkel och bra åtgärd man kan göra idag för att förbättra dels sin egen psykiska hälsa och dels samhället i stort är att sluta köpa kvällstidningar och att sluta besöka deras webbsidor...

Dom kommer inte att bli bättre så länge vi köper skiten...

Vi bestämmer själva...

/b
 
Rosa Rebell skrev:
Det i särklass bästa löpet var dock:
"Flygplats rasade, personalen rasar"
Min favorit är kombinationen:

"Man innebränd i villa"

och under (i liten ruta längst ner):

"STOR GILLSPECIAL!"

/martin
 
Det bästa löp jag sett hängde på pressklubben i stockholm för en massa år sedan, kommer inte ihåg om det var aftonbladet eller expressen, men löpet var; "Greve sköt neger med jaktgevär" För övrigt sparas alla löp och allt annat som någonsin publicerats i svea rike i KBs arkiv.
 
systerdiesel skrev:
Det bästa löp jag sett hängde på pressklubben i stockholm för en massa år sedan, kommer inte ihåg om det var aftonbladet eller expressen, men löpet var; "Greve sköt neger med jaktgevär" För övrigt sparas alla löp och allt annat som någonsin publicerats i svea rike i KBs arkiv.

Jepp, greven är en klassiker. Och det hemska är att det inte var så rysligt länge sen. En favorit från Finland - icke-kvällstidning iofs - är

"HUS BRANN - TOTALFÖRSTÖRDES NÄSTAN HELT"

Där har nån nattchef varit kreativ...

/Andreas
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.