Herbertius
Aktiv medlem
Ok. nu skall ni få höra .
Har nu väntat i snart en månad exakt på min order. Den fastnade i Danmark och efter lite letande påstod ParcelForce att de funnit paketet. Det var felmärkt (fel adresslapp) så de hade lagt det åt sidan och struntat i det (typ). De lovade dyrt och heligt att paketet nu minsann fått rätt märkning och att allt var frid och fröjd.
Efter ett par dagars väntande konstaterade jag att mitt paket inte rört sig ur fläcken! Jag kontaktade återigen WHE (skötte allt via WHE) via Email och kort därefter ringde de till mig. En man presenterade sig (hörde inte vad han sade i början. Var chockad över mängden siffror nummerpresentatören presenterade tror jag) och förklarade att han fått ärendet på sitt bord och att ordern hade bollats fram och tillbaka med så han visste varken fram eller bak. De hade beslutat att skicka paketet på nytt och lägga det första paketet som borttappat. Jag stammade fram ett eller två "That sounds great" innan vi avslutade samtalet. Nu fick jag just besked om att de har använt fedex istället vilket garanterar en sändningstid på tre dagar och leverans till dörren. Imorgon klockan 18.00 så skall det levereras.
Om än kommunikationen var lite seg i början så kan jag inte annat än lovprisa WHE i deras engagemang att få fram min order och lösa problemet. Lite träligt att jag jobbar eftermiddag imorgon men det skall nog gå att lösa .
Har nu väntat i snart en månad exakt på min order. Den fastnade i Danmark och efter lite letande påstod ParcelForce att de funnit paketet. Det var felmärkt (fel adresslapp) så de hade lagt det åt sidan och struntat i det (typ). De lovade dyrt och heligt att paketet nu minsann fått rätt märkning och att allt var frid och fröjd.
Efter ett par dagars väntande konstaterade jag att mitt paket inte rört sig ur fläcken! Jag kontaktade återigen WHE (skötte allt via WHE) via Email och kort därefter ringde de till mig. En man presenterade sig (hörde inte vad han sade i början. Var chockad över mängden siffror nummerpresentatören presenterade tror jag) och förklarade att han fått ärendet på sitt bord och att ordern hade bollats fram och tillbaka med så han visste varken fram eller bak. De hade beslutat att skicka paketet på nytt och lägga det första paketet som borttappat. Jag stammade fram ett eller två "That sounds great" innan vi avslutade samtalet. Nu fick jag just besked om att de har använt fedex istället vilket garanterar en sändningstid på tre dagar och leverans till dörren. Imorgon klockan 18.00 så skall det levereras.
Om än kommunikationen var lite seg i början så kan jag inte annat än lovprisa WHE i deras engagemang att få fram min order och lösa problemet. Lite träligt att jag jobbar eftermiddag imorgon men det skall nog gå att lösa .