Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Handla begagnat på Adorama?
- Trådstartare Looped
- Start datum
Bling
Aktiv medlem
Det blev ett Tokina At-x 100 2.8 Pro-d Macro. Kunde inte stå emot när jag såg att det fanns ett i bäst möjliga skick (E+) till lite mer än hälften av nypriset i Sverige.
Har tittat länge på detta och Canon's och Tamron's motsvarigheter. Har nyligen bestämt att det skulle bli Tokina... när jag fick råd.
Det ska bli superskoj att få hem det, hoppas leveransen går snabbt.
Har tittat länge på detta och Canon's och Tamron's motsvarigheter. Har nyligen bestämt att det skulle bli Tokina... när jag fick råd.
Bling
Aktiv medlem
Absolut, jag berättar gärna hur det går.
*skäms lite*
La till lite på beställningen. Kollade först med dom och försäkrade mig om, att det inte redan var skickat. Det blev ett Canon EF-S 17-85 F4/5.6 IS USM också... hoppsan. Ett demoex för $399. Det tycker jag är billigt. Ett IS har varit på önskelistan länge.
*skäms lite*
La till lite på beställningen. Kollade först med dom och försäkrade mig om, att det inte redan var skickat. Det blev ett Canon EF-S 17-85 F4/5.6 IS USM också... hoppsan. Ett demoex för $399. Det tycker jag är billigt. Ett IS har varit på önskelistan länge.
Bokeh
Aktiv medlem
Det blev ett Tokina At-x 100 2.8 Pro-d Macro. Kunde inte stå emot när jag såg att det fanns ett i bäst möjliga skick (E+) till lite mer än hälften av nypriset i Sverige.
Du vet väl att du kommer att få betala moms och tull innan paketet levereras hoppas jag
/kent
pial
Aktiv medlem
Om det är begagnat du kollar på så visar sidan bara det som finns. Annars står det vid varje produktinformation om de INTE har den i lager (och i listan med sökresultat står det "see note" eller nåt sånt. Står det inget så betyder det att den finns, verkar det som.När man handlar hos Adorama vart ser man Lagserstatusen på en produkt?
Bokeh
Aktiv medlem
Om det är begagnat du kollar på så visar sidan bara det som finns. Annars står det vid varje produktinformation om de INTE har den i lager (och i listan med sökresultat står det "see note" eller nåt sånt. Står det inget så betyder det att den finns, verkar det som.
Helt rätt...
/kent
LeffeHP
Aktiv medlem
Du vet väl att du kommer att få betala moms och tull innan paketet levereras hoppas jag
/kent
Om jag köper begagnad optik på Adorama eller B&H, vad tar Tullen för avgifter då?
Nån som vet?
/L
echorec
Aktiv medlem
Tull blir inte så många kronor men du åker på 25% moms även på beggat.Om jag köper begagnad optik på Adorama eller B&H, vad tar Tullen för avgifter då?
Nån som vet?
/L