ANNONS
Annons

högupplösta bilder på 20D samt 300D sökes!

Produkter
(logga in för att koppla)

woofes

Aktiv medlem
Jag letar efter högupplösta bilder som är tagna rakt bakifrån samt framifrån på 300D resp 20D, skulle även fungera bra med 1Ds och 1D mk2. Ex. sådana bilder som Canon själva använder i olika sammanhang.

Mvh, Andreas

Kolla i Canons pressrum. Skall du publicera bör du kolla upp att publiceringen platsar i deras villkor. Hittar du inte det hos Canon i Sverige så finns det säkert många fler pressareor på andra länders webbplatser.

http://ww2.canon.se/web/fg.nsf

tack för länken! precis sådana kort ,men jag är ute efter sådana som är tagna precis rakt bakifrån samt framifrån.

Mvh, Andreas

lite off topic kanske men lite kul att se vad för optik Canon väljer till de olika huse, till 1Ds MKII ex, så har dom EF50/1,4, min personliga uppfatting är att man borde pillat dit ett L objektiv...

defiant skrev:
lite off topic kanske men lite kul att se vad för optik Canon väljer till de olika huse, till 1Ds MKII ex, så har dom EF50/1,4, min personliga uppfatting är att man borde pillat dit ett L objektiv...

Men de flesta L objektiv skulle ju skymma mer av kameran, personligen skulle jag vilja ha bilderna utan optik.

Hehe... kan det faktiskt vara så att en sån är på kommande!? Hittade lite bakom-kulisserna web-sidor hos Canon som kanske inte skall vara tillgängliga... Skall vi sätta igång ett rejält rykte om en ny modell? Finns alldeles för lite Canon-relaterade trådar här på FS:.. ;-)

Nån intresserad av Canon 40000D?

Härriguud ändå - kolla in

http://ww2.canon.se/web/fg.nsf

och under digitalkameror. Genom formuläret jag hittade på nätet satte jag just in Canon EOS 40000D på Canons sidor...! :) Snacka om välskyddade hemsidor...! De e bara att fylla i formuläret som man vill och sen ta spara och sänd...!

EDIT: Mailade dem och uppmärksammade dem på problemet... kanske jag får en 1Ds Mk II som belöning. Hoppas. ;-)

Senast ändrad:
F.ö Jim - kanske det skulle vara bäst om du tog bort länken som jag nämnde tidigare i tråden (sjunde inlägget i tråden). Den går alltså direkt till formuläret. Bara så att nån nu inte får för sej att döpa en ny kamera till något mindre trevligt än 40000D....!

Highweiss skrev:
Redan gjort - slängde iväg ett mail. Hoppas nu att det kommer en 1Ds Mk II i posten som tack.
Du skulle ha laddat upp bilder på Holgor, Kievar och Lomosar och kallat dem för fantasifulla sifferbokstavsbeteckningar. Då hade de kanske sett dig som en större hjälte när du hjälpte dem att sätta stopp för industrisabotaget :)

Bort med länken var nog ingen dum idé. Det är fixat!

jimh skrev:
Du skulle ha laddat upp bilder på Holgor, Kievar och Lomosar och kallat dem för fantasifulla sifferbokstavsbeteckningar. Då hade de kanske sett dig som en större hjälte när du hjälpte dem att sätta stopp för industrisabotaget :)

Bort med länken var nog ingen dum idé. Det är fixat!

Holga 667 - neighbour of the beast. Jo, låt oss säga så här att jag nog fick hålla fantasin i styr... rätt mycket kul man kunde ha hittat på. EOS 40000D var rätt oskyldigt... :) Undrar just om inte nån annan också hittat sidorna, kanske det var den vägen 310D dök upp där också... Nåjo, bra att länken är borta! Återkommer med eventuella svar från Canons sida!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar