Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gullholmen fotohelg

Produkter
(logga in för att koppla)
henrikgbg skrev:
JÄVLAR!
Har helt glömt bort att svärmor fyller 50 på lördagen och jag har lovat att hjälpa till med kalaset.

Jag får sätta mig som preliminär deltagare igen.
Kommer troligen träffa henne i helgen så då ska jag se om jag har möjlighet att skippa det och hänga med.
Vilket jag hellre vill!

Passa dig för det onda svärmorsögat!!!! Carl-Henrik
 
jansta skrev:
Passa dig för det onda svärmorsögat!!!! Carl-Henrik

Haha! jag vet! och det är ett väldigt ont öga hon kan ge!
Det jäkligaste är att hon är psykolog så hon ser med en gång om jag försöker slingra mig undan med en liten vit nödlögn, hehe!
 
henrikgbg skrev:
Haha! jag vet! och det är ett väldigt ont öga hon kan ge!
Det jäkligaste är att hon är psykolog så hon ser med en gång om jag försöker slingra mig undan med en liten vit nödlögn, hehe!

Hmm.. använd ingen vit lögn då.. ljug så det bara står härliga till..

Sen får vi hoppas svärmor inte är medlem på Fotosidan också :)
 
haha, ingen risk! hon vet knappt vart on är på datorn! ;)

Jag är en så otroligt ärlig kille, helt oförmögen att ljuga...oj nu ljög jag visst! hehe, kasst lunch skämt!
 
Hej.....

Finns det möjlighet för mig att hänga på resan till Gullholmen.

Vore kul att åka dit ut, har aldrig varit där

// Patrik
 
DFSOF skrev:
Hej.....

Finns det möjlighet för mig att hänga på resan till Gullholmen.

Vore kul att åka dit ut, har aldrig varit där

// Patrik

Självklart Patrick, jag sätter upp dig med ett litet frågetecken bakom ditt namn, så bekräftar du genom att ta bort det på anmälningsslistan.

1. Agnetha Lundberg
2. Mattias Bucht
3. Jan Holmgren
4. Carl-Henrik Trapp ?
5. Patrick Andersson ?


Övernattar utanför stugan :)

1. Erik Johansen (Båt)
2. Roger Simonssson
 
Gersemi skrev:
Självklart Patrick, jag sätter upp dig med ett litet frågetecken bakom ditt namn, så bekräftar du genom att ta bort det på anmälningsslistan.

1. Agnetha Lundberg
2. Mattias Bucht
3. Jan Holmgren
4. Carl-Henrik Trapp ?
5. Patrick Andersson ?


Övernattar utanför stugan :)

1. Erik Johansen (Båt)
2. Roger Simonssson




1. Agnetha Lundberg
2. Mattias Bucht
3. Jan Holmgren
4. Carl-Henrik Trapp ?
5. Patrik Andersson


Övernattar utanför stugan :)

1. Erik Johansen (Båt)
2. Roger Simonssson [/B][/QUOTE]
 
Hallo gänget!
Jag sätter gärna också upp mig på preliminär-listan för helgen på Gullholmen! =)
 
Hej allesammans!

Jag har varit bortrest några dagar. Har varit i soliga och härliga Amsterdam och jodå.. blev en del kort, men också en del strul, så för tillfället (sedan i torsdags) är mitt bagage på drift och däri ligger bla batteri och batteriladdare till min kamera, polfilter, gråfilter, pipen att blåsa ren sensorn.. Det var väl det väsentligaste som jag saknar.

Ok, lite kläder är också på drift.

Så, slut på gnället här.. men det börjar dra ihop sig nu på lördag drar vi till Gullholmen (med eller utan laddare för min del)

De här är anmälda

1. Agnetha Lundberg
2. Mattias Bucht
3. Jan Holmgren Bil
4. Carl-Henrik Trapp ? Bil
5. Patrik Andersson
6. Anette Wendel ?


Övernattar utanför stugan :)

1. Erik Johansen (Båt)
2. Roger Simonssson

Endast lördag;

Elli (med god kaka)


Några frågor först och främst

Carl-Henrik, vet du ännu om du kommer?

Anette jag har satt ett frågetecken bakom ditt namn. Vore kul om du kan hänga med!

Vi har i dagsläget 1,5 bil klar som går upp
En person kan åka med mig, lite tidigare (den halva bilen) Så hoppas jag att resten kan åka med Jan och Carl-Henrik om du ger klartecken att du kan följa med.

Agnetha
 
hej gänget

jag kommer tyvärr inte kunna hänga med, trist men jag hoppas på fler liknande event! om inte annat så får jag väl styra upp som själv! ;)
 
Gersemi skrev:
Hej allesammans!

är mitt bagage på drift och däri ligger bla batteri och batteriladdare till min kamera, polfilter, gråfilter, pipen att blåsa ren sensorn.. Det var väl det väsentligaste som jag saknar.
Agnetha

Jag är upptagen med annat den här helgen och kommer inte att fotografera en enda ruta, så behöver du låna batterier och laddare så hojta till Agneta, för jag låter dig inte åka till Gullholmen utan batterier ;-)
 
JAVA skrev:
Jag är upptagen med annat den här helgen och kommer inte att fotografera en enda ruta, så behöver du låna batterier och laddare så hojta till Agneta, för jag låter dig inte åka till Gullholmen utan batterier ;-)

Johan du är en pärla, det här var det första positiva beskedet i hela den här f-baskade väskhistorien sedan i torsdags.

Jag lånar jättegärna din laddare och ett extrabatteri om inte väskan dyker upp.
 
De här är anmälda

1. Agnetha Lundberg
2. Mattias Bucht
3. Jan Holmgren Bil
4. Patrik Andersson
5. Anette Wendel ?


Övernattar utanför stugan :)

1. Erik Johansen (Båt)
2. Roger Simonssson

Endast lördag;

Elli (med god kaka)

Som ni ser det finns en plats kvar i stugan!

För er uppdatering, tag med dricka till kvällsfrossan med räkor eftersom Carl-Henrik inte kommer.
 
Jodå, det finns plats i min bil.
De som vill åka med kan höra av sig till mig så att vi kan samordna det hela.
 
De här är anmälda

1. Agnetha Lundberg

3. Jan Holmgren Bil
4. Patrik Andersson
5. Anette Wendel ?


Övernattar utanför stugan :)

1. Erik Johansen (Båt)
2. Roger Simonssson

Endast lördag;

Elli (med god kaka)

Som ni ser det finns en plats kvar i stugan!

För er uppdatering, tag med dricka till kvällsfrossan med räkor eftersom Carl-Henrik inte kommer.

Ojj tvåan är borta......

Skämt och sido, jag måste backa ur detta på grund av en bröllopsfotografering på lördag, ledsen :-(

//Mattias
 
Det är lite tveksamt om jag kan följa med på lördag, men jag tror att det kommer att gå. Förra helgen trampade jag på en vass färgskrapa, helt enkelt fantastiskt klantigt, jag var barfota i det vackra vädret och hade lagt den mitt på gången nedanför trappan jag skrapade (hack i häl, att få sig en skrapa eller en liten häl-ristning, ja, ja...). Det läker bra, men gör fortfarande lite ont att gå eller dansa flamenco, fast jag envisas med att göra det ändå med en massa utklippt liggunderlag uppbullat i skorna. Så det går nog.
Jag är, med litet förbehåll, alltså, inställd på att åka ut (med kaka...) och sedan ta mig hem med färjan kl. 18.30 från Gullholmen (har en massa annat att göra på söndagen, snyft, att lämna er med räkorna och solnedgången, men jag vill hellre vara med litegrann än inte alls, jag skulle nog aldrig få tummen ur att åka till Gullholmen själv någon annan gång).

Finns det plats i någon bil ut?
 
Ellix skrev:
Det är lite tveksamt om jag kan följa med på lördag, men jag tror att det kommer att gå. Förra helgen trampade jag på en vass färgskrapa, helt enkelt fantastiskt klantigt, jag var barfota i det vackra vädret och hade lagt den mitt på gången nedanför trappan jag skrapade (hack i häl, att få sig en skrapa eller en liten häl-ristning, ja, ja...). Det läker bra, men gör fortfarande lite ont att gå eller dansa flamenco, fast jag envisas med att göra det ändå med en massa utklippt liggunderlag uppbullat i skorna. Så det går nog.
Jag är, med litet förbehåll, alltså, inställd på att åka ut (med kaka...) och sedan ta mig hem med färjan kl. 18.30 från Gullholmen (har en massa annat att göra på söndagen, snyft, att lämna er med räkorna och solnedgången, men jag vill hellre vara med litegrann än inte alls, jag skulle nog aldrig få tummen ur att åka till Gullholmen själv någon annan gång).

Finns det plats i någon bil ut?

Elli, du kan åka med mig om du vill, fast jag tänkte ju åka upp tidigare, men det är kanske inga problem
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.