Annons

Gullholmen fotohelg

Produkter
(logga in för att koppla)
Och några sorts kontraster (plastbåt/träbåt, båt i kaj/båt på land... eller nåt):
 

Bilagor

  • ekbottenkaj.jpg
    ekbottenkaj.jpg
    77.2 KB · Visningar: 129
Utsikten precis utanför stugan:
 

Bilagor

  • strandutanförverandan.jpg
    strandutanförverandan.jpg
    84.4 KB · Visningar: 123
Nu får det räcka, tror jag, fast det blev många fler bilder som jag är väldigt glad för. Lindblom:
 

Bilagor

  • lindblom.jpg
    lindblom.jpg
    71.2 KB · Visningar: 123
Härliga bilder både Roger och Ellie!

Själv har jag inte kommit så långt med mina bilder ännu... Det var för fint väder både igår och i måndags
 
Hej alla!
Avundas er härliga resa till gullholmen! ser ut som ni haft tur med med väder o vind!
men, men! man kan inte alltid vara med!

Vill passa på att marknadsföra "GOFF" lite grann när jag ändå är här!

GOFF står för Göteborgs Öppna FotoFörening och är en helt nystartat förening i göteborg!

Vissa av er har vart på dom träffarna jag annordnat under vårkanten och eftersom dom blev väldigt lyckade så kör vi igång något seriöst!

Hemsidan är under konstruktion, men det går att besöka den och inom snar framtid kan man registrera sig där! (just nu så går det att registrera sig om ni bara skickar ett kort mail till [email protected] eller [email protected] med användarnamn, riktigt namn och önskemål om lösenord!)

På hemsidan kan ni läsa mer om vår tävling som vi arrangerar den 19e maj! den är mer planerad och strukturerad än tidigare fototräffar och vi har stora förhoppningar på den!

Tillsammans med övriga arrangörer önskar jag er varmt välkomna till GOFF och hoppas vi ses den 19e!
 
Fina bilder, här bidrar jag oxå med några.Först en klassiker:
 

Bilagor

  • img_8036_1_1.jpg
    img_8036_1_1.jpg
    39.1 KB · Visningar: 78
"En kyrka får vi väl plats med in i emellan"...
 

Bilagor

  • img_8146_1.jpg
    img_8146_1.jpg
    42.9 KB · Visningar: 106
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.