Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gratis kurs för dig som känner dig osäker inom något fotoområde?
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
PerFogelberg
Aktiv medlem
Jag har några stativ över. Du kan få låna ett. /PerNaqilja skrev:
Nu är det snart kurs igen! Och jag undrar.. ifall man inte har ett stativ.. kan man låna det från någon då eller får man köra på frihand ;-).. eller måste man köpa ett sådant nu till kursen, jag kommer ju att använda det ändå i framtiden!
Och samma sak med trådutlösare.. måste man ha det eller ska man köpa det? Jag har för mig att man kan köpa ett sådant jätte billigt..
Naqilja
Aktiv medlem
PerFogelberg skrev:
Jag har några stativ över. Du kan få låna ett. /Per
Jätte tack!
Det vore jättebra ifall jag kunde få göra det! Och ja.. jag kom på det. jag har ju faktiskt självutlösare, som borde fungera någorlunda i alla fall.
Thid
Aktiv medlem
Kurslokalen 20 Juni
Den "stora" kurslokalen var bokad den 20 Juni, man jag har talat med de som skulle ha den då och han kollar just nu upp alternativa lokaler.
Den "lilla" lokalen är dock ledig, men där får vi ej plats så många som 30.
Jag återkommer så fort jag hör något!
Johan
Den "stora" kurslokalen var bokad den 20 Juni, man jag har talat med de som skulle ha den då och han kollar just nu upp alternativa lokaler.
Johan
objernulf
Aktiv medlem
Re: Kurslokalen 20 Juni
Någon behöver även ta med en dataprojektor.
Lokalen behöver kunna mörkläggas något och det måste finnas en duk eller vit vägg.Thid skrev:
Johan
Någon behöver även ta med en dataprojektor.
Arleklint
Aktiv medlem
Re: Kurslokalen 20 Juni
Skall jag boka upp en lokal i Kallhälls Folkets Hus där vi varit förr? Eller tror du att du hittar mer central lokal?
Thid skrev:
Johan
Skall jag boka upp en lokal i Kallhälls Folkets Hus där vi varit förr? Eller tror du att du hittar mer central lokal?
objernulf
Aktiv medlem
Det är tyvärr jobbets projektor.Hustomten skrev:
Olle: Din projektor då?
Tror du att du kan kolla runt för att se om någon har en projektor?
objernulf
Aktiv medlem
Jodå, i morgon är det OK.Hustomten skrev:
Olle: Jag vill bara för säkerhets skull kolla att du har "din" projektor i morgon.
Arleklint
Aktiv medlem
Kaffet kan tryta
På kursen på lördag har vi en lokal som ligger på plan två i Kallhälls Folkets hus. Det innebär att jag inte med säkerhet kan säga att jag har tillgång till köket för att brygga kaffe och fixa tevatten.
Jag föreslår därför att ni tar med er kaffe eller te i termos, så fixar jag bröd. Er termos kan ni även ha glädje av senare på kvällen när vi är ute och fotar.
Jag beklagar detta olyckliga, men hoppas det är ok ändå.
På kursen på lördag har vi en lokal som ligger på plan två i Kallhälls Folkets hus. Det innebär att jag inte med säkerhet kan säga att jag har tillgång till köket för att brygga kaffe och fixa tevatten.
Jag föreslår därför att ni tar med er kaffe eller te i termos, så fixar jag bröd. Er termos kan ni även ha glädje av senare på kvällen när vi är ute och fotar.
Jag beklagar detta olyckliga, men hoppas det är ok ändå.
PerFogelberg
Aktiv medlem
Janne har säkerställt kvällskaffet
Det kommer att finnas kaffe och te på kvällen kurs i Kallhäll. Det har Janne fixat nu på förmiddagen.
Det kommer att finnas kaffe och te på kvällen kurs i Kallhäll. Det har Janne fixat nu på förmiddagen.