ANNONS
Annons

Givande Ljuskurs :-)

Produkter
(logga in för att koppla)
Re: Behövs mera bilder här

Belin skrev:
Vill bara påminna om att det är kul med studiofotografering. En liten miljöbild från den 2 november.

Den var bra!
Det går ju utmärkt att plåta i inställningsljuset med hjälp av rumsbelysningen.

/janne
 
Vilket objektiv?

Kul med alla fina bilder.
Själv ska jag gå kursen den 17:e. Det står att man ska ha med kamera och objektiv och jag undrar lite över vilken/vilka av mina gluggar som lämpar sig bäst. Jag har tänkt ta med mig min Sigma 24-70 2,8 och undrar om det är tillfylles eller om jag ska släpa med 70-200 också.
 
Re: Vilket objektiv?

BugEyes skrev:
Kul med alla fina bilder.
Själv ska jag gå kursen den 17:e. Det står att man ska ha med kamera och objektiv och jag undrar lite över vilken/vilka av mina gluggar som lämpar sig bäst. Jag har tänkt ta med mig min Sigma 24-70 2,8 och undrar om det är tillfylles eller om jag ska släpa med 70-200 också.

24-70 funkar utmärkt, om du inte har en FF kamera för då är den i kortaste laget.

/Janne
 
Dax för en till

Vi håller väl ut till nästa vecka när nästa omgång börjar. / Sören
 

Bilagor

  • _mg_0269_edited_400.jpg
    _mg_0269_edited_400.jpg
    48.5 KB · Visningar: 2,237
Måste bara instämma att det var en fantastisk kurs! Kunnig ledning, en underbar modell och mycket trevliga med-deltagare!
 

Bilagor

  • img_0894.jpg
    img_0894.jpg
    13.4 KB · Visningar: 2,108
Japp, det var en bra kurs. Blev många bra bilder. Tack till Janne, Katja, Angela. Och tack Sören på Aifo för lånet av de fina Nikkor-objektiven.
 

Bilagor

  • katja.jpg
    katja.jpg
    34.6 KB · Visningar: 2,070
Hej!
Här kommer några bilder från dagens förmiddagskurs. Vansinnigt roligt och givande, hoppas det syns lite på bilderna att Janne är en duktig lärare och att Sara är en lika begåvad modell. Tack för att dagen blev så kul som den blev.
 

Bilagor

  • studio1.jpg
    studio1.jpg
    55.2 KB · Visningar: 1,934
en riktigt givande kurs med en riktigt bra "lärare" och en kanon modell! :) sara var en duktig modell :D
 

Bilagor

  • nudå sara.jpg
    nudå sara.jpg
    48.3 KB · Visningar: 1,900
En av mina bilder på Sara. En otroligt givande kurs som jag varmt kan rekommendera. Tack Jan, Sara och alla trevliga kurskamrater.
Mvh/Leif Berglund
 

Bilagor

  • sara -0008 fs.jpg
    sara -0008 fs.jpg
    48.8 KB · Visningar: 1,835
Här är en till-samma ljussättning. Lite varmare.
Leif Berglund
 

Bilagor

  • sara -0007 fs.jpg
    sara -0007 fs.jpg
    42.7 KB · Visningar: 1,811
Gip skrev:
...alla dom nya kurserna är ju också i Stockholm...finns det ingen rättvisa här i världen?

Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg, Göteborg... ;)

Jag säger bra....MALMÖ! Denna kurs i Malmö och jag är på direkt!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.