Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Givande Ljuskurs :-)
- Trådstartare Janne H
- Start datum
Janne H
Aktiv medlem
fredu012 skrev:
Janne,
när jag ändå har skakat liv i tråden kan jag samtidigt fråga om du kör några fortsättningskurser?
// Fredde
Skicka ett mail till [email protected] så ska vi titta på det.
Mvh.
/Janne
perpro
Avslutat medlemskap
fullt
Hej hej! Det är väl du som kör kursen i Göteborg nu i början av februari tillsammans med Aifo? Jag var på Scandinavianphoto och köpte mitt första paraply i går, och såg då information om kursen...som var full. :-(
Finns det fler tillfällen, eller kommer du utöka platserna? Hör av dig i så fall
//Per
Hej hej! Det är väl du som kör kursen i Göteborg nu i början av februari tillsammans med Aifo? Jag var på Scandinavianphoto och köpte mitt första paraply i går, och såg då information om kursen...som var full. :-(
Finns det fler tillfällen, eller kommer du utöka platserna? Hör av dig i så fall
//Per
Janne H
Aktiv medlem
Re: fullt
Göteborg i Februari är fullt.
Mvh.
/Janne
perpro skrev:
//Per
Göteborg i Februari är fullt.
Mvh.
/Janne
ck.daniela
Ny medlem
Det var inte lätt å välja en av mina bilder, men här kommer en rackare
ahh! snygging!
matlep
Aktiv medlem
ahh! snygging!
Tråd-arkeologi!?