Annons

Givande Ljuskurs :-)

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag var nära att anmäla mig till Stokholmskursen, men men lite långt att åka. Kommer den till Göteborg så är jag på!

/Andreas
 
Otroligt givande kurs, här kommer två av mina bästa bilder.
/Micke
 

Bilagor

  • dsc_4466.jpg
    dsc_4466.jpg
    27.5 KB · Visningar: 2,632
Ett stort tack Janne för kursen, det var mycket trevligt.
Och Malin, för dig har jag inga ord. Men du var underbar. Tack!
 

Bilagor

  • _reg8034_resize.jpg
    _reg8034_resize.jpg
    38.3 KB · Visningar: 2,614
*ler* Tack själva. :)

En liten tanke med era bilder.
När man tar lite mode bilder så kan det vara bra att ta bort så som mörka ringar under ögon, finnar, släta ut lite hy och andra "skavanker".
Lika dant att våga ge en spark i färgerna eller göra ngt alls åt färgerna så att bilderna inte blir gråa.
Vågan använda PS till mer än att bara beskära. ;)

Hoppas på att få se fler av era bilder! Vill ni ha kommentarer ur modellens synvinkel så får ni skrika till. ;)
 
Tack Malin, Janne och Aifo för en trevlig och givande dag. Malin, du är en kanonmodell, med lite mer jobb kanske jag kan göra dig mer rättvisa. Jag hoppas att jag får möjlighet att jobba med dig igen. Janne, tack för värdefulla tips och generös information. Aifo, ni kommer väl förmodligen att göra mig fattig ;-)
 
Tillägg:

Jag la upp några bilder från dagen i ett eget album under min profil.
/M
 

Bilagor

  • dragonlady5web.jpg
    dragonlady5web.jpg
    34.3 KB · Visningar: 2,561
Lite sent men......

Jag vet att sent och att ingen tittar nu, därför passar på att lägga upp en bild till. Nej nu går jag och lägger mig.
/simon
 

Bilagor

  • malin_03.jpg
    malin_03.jpg
    11.7 KB · Visningar: 2,554
Re: Lite sent men......

nomis skrev:
Jag vet att sent och att ingen tittar nu, därför passar på att lägga upp en bild till. Nej nu går jag och lägger mig.
/simon

Huvudsaken är ju att bilderna blir bra...sent eller inte ;-)
 

Bilagor

  • 4884.3.jpg
    4884.3.jpg
    45.5 KB · Visningar: 2,480
Det är häftigt med studioljuset

Vill gärna bidra med en bild till i S/V. Instämmer även i alla positiva kommentarer kring kursen och sörskilt Jannes och Malins sätt att genomföra densamma. Kommer gärna tillbaka. /Sören
 

Bilagor

  • _mg_0230_edited_bw_web_400.jpg
    _mg_0230_edited_bw_web_400.jpg
    57.9 KB · Visningar: 2,463
Det var inte lätt å välja en av mina bilder, men här kommer en rackare:)
 

Bilagor

  • malin1smaller.jpg
    malin1smaller.jpg
    57.2 KB · Visningar: 2,445
Tänkte hålla tråden vid liv med en bild från sista setet... gillade verkligen ljuset från fresnellen!
 

Bilagor

  • fresnel400.jpg
    fresnel400.jpg
    31.9 KB · Visningar: 2,337
Tack Janne för en otroligt lärorik och inspirerande kurs. Och tack Malin för mycket bra "modellande".

Kursen höll ett bra tempo och höll en bra fördelning mellan praktik och teori.

Bifogar en länk till några av mina bilder. Bilderna är endast RAW formats korrigerade, så eventuella små "skavanker" finns kvar. Jag ska ändra på det senare.

Bilderna ligger i en PDF fil. Ni måste ha "adobe acrobat reader" installerat för att se dom. Filen är 3 mb stor så den kan ta lite tid att ladda ner.

http://hem.bredband.net/b516572/malin.pdf

Jag vill gärna höra era kommentarer om bilderna.
 
Bara för å jäklas måste jag lägga upp en bild från den första "tråkiga" ljussättningen;)
Den blev superskarp i fullt format.
 

Bilagor

  • crw_6179small.jpg
    crw_6179small.jpg
    58 KB · Visningar: 2,292
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.