Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
gitte edelman
Aktiv medlem
Klockvisare?
Lakritsglasspinne?
Xylofonpinne?
Svans på leksaksdjur av trä?
(Markera i kalendern att det blir dåligt väder fr.o.m. den 13 juli. Då kommer jag till Höga Nord, nämligen. - Fast de senaste åren har jag ju erkannerligen haft en väldig tur med vädret...)
'Domarklubba' är väl helt korrekt stavat, Virre!
Om det är korrekt svar får väl tiden, eller rättare sagt herr Benson, utvisa.
Lakritsglasspinne?
Xylofonpinne?
Svans på leksaksdjur av trä?
(Markera i kalendern att det blir dåligt väder fr.o.m. den 13 juli. Då kommer jag till Höga Nord, nämligen. - Fast de senaste åren har jag ju erkannerligen haft en väldig tur med vädret...)
'Domarklubba' är väl helt korrekt stavat, Virre!
Om det är korrekt svar får väl tiden, eller rättare sagt herr Benson, utvisa.
gitte edelman
Aktiv medlem
Visare/motvikt på brevvåg?
(Aj, aj! Bara 28,9 grader i Nagu gästhamn! Här i Durham är det 14 grader och fortfarande regn., men det jublas pga av beslutet om olympiska spel i London 2012. Personally I couldn't care less...)
(Aj, aj! Bara 28,9 grader i Nagu gästhamn! Här i Durham är det 14 grader och fortfarande regn., men det jublas pga av beslutet om olympiska spel i London 2012. Personally I couldn't care less...)
Tusse
Aktiv medlem
benson skrev:
Tyvärr, visar inte vikt.
Inte kvicksilvervikt i mm heller?
Barometer?
macmolarin
Aktiv medlem
Den sitter i en bil iallafall. Kanske en turbotrycksmätare.
Vill du ha rätt bilmodell också?
Vill du ha rätt bilmodell också?
gitte edelman
Aktiv medlem
Äh, Benson, nu vet jag inte mer vad man kan gissa på för apparat!
Klocka, bensintanks-, varvtalsmätare?
Geigermätare?
Tallmätare?
(Nu är det 12.5 grader här. Har börjat blåsa också, så regnskyarna piskar sönder rosorna. Fick rusa ut och staga upp dom med ett kvastskaft. 'Nice cup of tea' är enda trösten här, kan jag lugnt meddela. Har ingen whisky hemma för en varm toddy. Det blir nog puben ikväll...)
Klocka, bensintanks-, varvtalsmätare?
Geigermätare?
Tallmätare?
(Nu är det 12.5 grader här. Har börjat blåsa också, så regnskyarna piskar sönder rosorna. Fick rusa ut och staga upp dom med ett kvastskaft. 'Nice cup of tea' är enda trösten här, kan jag lugnt meddela. Har ingen whisky hemma för en varm toddy. Det blir nog puben ikväll...)
benson
Aktiv medlem
Grattis!Tusse skrev:
Hastighetsmätare på en gammal Ford.
Där satt hastighetsmätare. Dock ingen ford, utan i min .... (nja det är kanske en annan tävling). Sorry för det sena svaret men sommarvärmen lockade till lite bad och grill i trädgården. Oxå bilden..
Bilagor