Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
blixt gordon
Aktiv medlem
blixt gordon
Aktiv medlem
blixt gordon
Aktiv medlem
Tusse
Aktiv medlem
Tusse skrev:
Häftigt.
Nu får ni leka själva, måste avgå:
80 km/h tog kortet under körning.
Avståndet till mc framför kan endast vara några meter.
Bilagor
Tusse
Aktiv medlem
kreatören skrev:
Bert!
Lite utanför tråden. Här en annan "motorporr" bild med några bitar från min samling.
Oj Oj Bernt, det är underbart med riktig porr, fattas bara en ångmaskin så /(passar inte här), de du det är en riktig didilo.
LaSvedesina
Aktiv medlem
off topic här oxå. Vad fasiken sparar man på motorer för?????? till vilket syfte????? kan förstå att man sparar på bilar mm, men motorer ) ) ) Måste vara någon konstig gubbsjuka ) )
Ciao Annika
Ciao Annika
kreatören
Aktiv medlem
LaSvedesina skrev:
off topic här oxå. Vad fasiken sparar man på motorer för?????? till vilket syfte????? kan förstå att man sparar på bilar mm, men motorer ) ) ) Måste vara någon konstig gubbsjuka ) )
Ciao Annika
Du Annika de e härligt å va gubbsjuk...för det är ju bara att erkänna att när man närmar sig 65 så e man ju gubbe i kroppen. Men i min själ är jag fortfarande 25 (härligt) och därför samlar jag på klassiska modellmotorer bla...jag kommer aldrig att bli "vuxen" hoppas jag.
Trevlig kväll!
Bernt
LaSvedesina
Aktiv medlem
Trevlig kväll på dig oxå )
Har du dom ståendes i bokhyllan?
Skämt åsido. Sparar själv på en himla massa prylar och jag tror att en del skulle tycka jag var tokig precis som jag tyckte du var med din motorer. Stenar, rostiga prylar u name it. E nog lite tantsjuk jag ) trots min ringa ålder )
Fortsätt att vara 25 hela ditt liv.
Ciao Annika
Har du dom ståendes i bokhyllan?
Skämt åsido. Sparar själv på en himla massa prylar och jag tror att en del skulle tycka jag var tokig precis som jag tyckte du var med din motorer. Stenar, rostiga prylar u name it. E nog lite tantsjuk jag ) trots min ringa ålder )
Fortsätt att vara 25 hela ditt liv.
Ciao Annika
LaSvedesina
Aktiv medlem
nu blev jag avundsjuk. vill oxå ha dom kamerorna. Var precis hemma hos Tuija L och hon har en hel del gamla härliga kameror hon oxå som man bara villlllllllll ha ) B.l.a en underbar 9x12 som jag inte kommer ihåg namnet på (
Men jag är glad för alla mina stenar. E ju otroligt stenrik iallafall )
Men jag är glad för alla mina stenar. E ju otroligt stenrik iallafall )
Tusse
Aktiv medlem
LaSvedesina skrev:
Ciao Annika [/QUOTE
Annika snälla, ljudet av en ångmaskin tuff tuff tuff kan få vilken gubbe som hels att bli……. Får man sedan en tändkula att dunka dunka dunka så då du.
POLARIS
Aktiv medlem
Mmm. Ta du en bild,så får vi se om ngn vaknar.Tusse skrev:
Hej Bert, här var det tyst.