Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
kreatören skrev:
Bert!
Lite utanför tråden. Här en annan "motorporr" bild med några bitar från min samling.

Oj Oj Bernt, det är underbart med riktig porr, fattas bara en ångmaskin så /(passar inte här), de du det är en riktig didilo.
 
off topic här oxå. Vad fasiken sparar man på motorer för?????? till vilket syfte????? kan förstå att man sparar på bilar mm, men motorer :eek:) :eek:) :eek:) Måste vara någon konstig gubbsjuka :eek:) :eek:)
Ciao Annika
 
LaSvedesina skrev:
off topic här oxå. Vad fasiken sparar man på motorer för?????? till vilket syfte????? kan förstå att man sparar på bilar mm, men motorer :eek:) :eek:) :eek:) Måste vara någon konstig gubbsjuka :eek:) :eek:)
Ciao Annika

Du Annika de e härligt å va gubbsjuk...för det är ju bara att erkänna att när man närmar sig 65 så e man ju gubbe i kroppen. Men i min själ är jag fortfarande 25 (härligt) och därför samlar jag på klassiska modellmotorer bla...jag kommer aldrig att bli "vuxen" hoppas jag.

Trevlig kväll!
Bernt
 
PS

...för att göra det ännu värre (gubbsjukare) samlar jag på lite märkliga kameror också.
 

Bilagor

  • kameror-oldies400.jpg
    kameror-oldies400.jpg
    43.6 KB · Visningar: 202
Trevlig kväll på dig oxå :eek:)
Har du dom ståendes i bokhyllan?

Skämt åsido. Sparar själv på en himla massa prylar och jag tror att en del skulle tycka jag var tokig precis som jag tyckte du var med din motorer. Stenar, rostiga prylar u name it. E nog lite tantsjuk jag :eek:) trots min ringa ålder :eek:)
Fortsätt att vara 25 hela ditt liv.
Ciao Annika
 
nu blev jag avundsjuk. vill oxå ha dom kamerorna. Var precis hemma hos Tuija L och hon har en hel del gamla härliga kameror hon oxå som man bara villlllllllll ha :eek:) B.l.a en underbar 9x12 som jag inte kommer ihåg namnet på :eek:(
Men jag är glad för alla mina stenar. E ju otroligt stenrik iallafall :eek:)
 
LaSvedesina skrev:
off topic här oxå. Vad fasiken sparar man på motorer för?????? till vilket syfte????? kan förstå att man sparar på bilar mm, men motorer :eek:) :eek:) :eek:) Måste vara någon konstig gubbsjuka :eek:) :eek:)
Ciao Annika
[/QUOTE


Annika snälla, ljudet av en ångmaskin tuff tuff tuff kan få vilken gubbe som hels att bli……. Får man sedan en tändkula att dunka dunka dunka så då du.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.