Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Hallllååååååååå allihopa
kan ni som lägger ut bilder i det här forumet utnyttja de 400 pixlar som är max. Man ser ju knappt vad det är på de små bilderna ni lägger ut.
Eller? Så mycket plats tar dom ju inte er i datorn trots 400 pixlar breda.
Ciao Annika som e trött på att leta efter sitt förstoringsglas för att kunna gissa :eek:)
:eek:)

Vadå för kaffekanna Bert? E mycket viktigt för mig som är en stor kaffeälskare.Men då en speciell typ av kaffe
Fasiken ännu en gång ikväll blir det en modellfråga på gissningen som jag inte vill att det ska bli. Jäkla otur jag har :eek:)
Måste nog ta tillbaka det jag skrev tidigare ikväll. :eek:) :eek:)

LaSvedesina skrev:
Vadå för kaffekanna Bert? E mycket viktigt för mig som är en stor kaffeälskare.Men då en speciell typ av kaffe
Fasiken ännu en gång ikväll blir det en modellfråga på gissningen som jag inte vill att det ska bli. Jäkla otur jag har :eek:)
Måste nog ta tillbaka det jag skrev tidigare ikväll. :eek:) :eek:)
Det är en lite äldre expressobryggare,se det går!???
Jag är oxo koffeist!

Siiiiiiiiiiiiii certo. Sa ju att det var en enkel en denna gång. Så nu är det din tur att ta nattskiftet här på fotosidan :eek:)
Notte tutti quanti. Nu är det ninna nanna tid.
Gonatt allihopa

LaSvedesina skrev:
Siiiiiiiiiiiiii certo. Sa ju att det var en enkel en denna gång. Så nu är det din tur att ta nattskiftet här på fotosidan :eek:)
Notte tutti quanti. Nu är det ninna nanna tid.
Gonatt allihopa
Samma här nån annan ,varsågod!

nope något mycket mindre. många utav oss har en sådan här sak i hemmet. kan vara designade på många olika sätt. är en bra att ha grej.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar