Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
Tusse
Aktiv medlem
Delvis rätt, Härjarö camping.Lasse H skrev:
vid mälaren i järfälla nånstans
MWPhoto
Aktiv medlem
Jajjemen! Du har feträtt!AnWi skrev:
Tjeckien? Fred Astaire och Ginger Rogers? Här behövs bildning i amerikansk underhållning, det är helt klart.
Med hjälp av internet hittade jag till slut "Det Dansande Huset är Prags senaste turistattraktion".
När jag såg bilden visste jag att jag hade rätt, eller?
Det Dansande Huset som kallas även för Ginger och Fred (efter dansparet Ginger Rogers och Fred Astaire) är ett exempel på framstående modern arkitektur. Arkitekterna Frank O. Gehry och Vlada Milunic som 1996 placerade detta hus djärvt i Prags traditionella miljö skapade ännu en sevärdhet som fick en stor uppskattning och en rad internationella utmärkelser.
Bilagor
Gvbrdgvnit
Aktiv medlem
Alla sliter på sina jobb!
Jag tror det är en svedjebränning som du plåtat.
Jag tror det är en svedjebränning som du plåtat.
gitte edelman
Aktiv medlem
Endel sover ruset av sig, AnWi.
(Mats, förstår väl du inte hängde med igår. Det var det ingen annan heller som gjorde! 'Spåra ut' var bara första stavelsen!)
Jag ska väl äta frukost.
Tycker det ser ut som några grässtrån.
Skördefest?
Sommaren med Monika?
(Mats, förstår väl du inte hängde med igår. Det var det ingen annan heller som gjorde! 'Spåra ut' var bara första stavelsen!)
Jag ska väl äta frukost.
Tycker det ser ut som några grässtrån.
Skördefest?
Sommaren med Monika?
gitte edelman
Aktiv medlem
Hornborgasjön?
AnWi
Aktiv medlem
Ibland blir man smått chockad då man ser tidpunkterna för inläggen. Visserligen har inte alla samma arbetstider men ändå. Huvudsaken är väl kanske att denna tråd blivit så kul och att så många deltar att det knappast märks när någon/några inte har tid att gissa.
Jag är inte ute efter plats. Det skulle bara vi som var där kunna gissa tror jag. Gräset tog jag med för att göra det lite lättare. Det kommer fler ledtrådar om en stund ifall det behövs.
Jag är inte ute efter plats. Det skulle bara vi som var där kunna gissa tror jag. Gräset tog jag med för att göra det lite lättare. Det kommer fler ledtrådar om en stund ifall det behövs.
gitte edelman
Aktiv medlem
rally?
motorcross?
maraton?
motorcross?
maraton?