Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
la in lite extra hjälp ovan sista bilden. Sitter ni å halvsover eller. Lasse, du som föredrar tempo. Själv föredrar jag Willys.
 
Powershooter skrev:
la in lite extra hjälp ovan sista bilden. Sitter ni å halvsover eller. Lasse, du som föredrar tempo. Själv föredrar jag Willys.

jo tempo gillar jag här men ibland har man ju ingen aning om vad man ska gissa på och då är det lika bäst att ligga lågt en stund tills mysteriet klarnar..
 
mmm, med all denna hjälp borde ni klara detta. Nu är ni ju bara tre pers online här så kanske ska vi fortsätta i morgon, för jag vill inte ge fler ledtrådar på ett tag. Om ni inte har fler ideér så är det väl dags att sova på saken. Eller?
 
Ja, du kan ju behöva någon bildad person i publiken.
Jag har aldrig sett den där kråkbollen, så jag kan sova som Törnrosa och vakna upp om hundra år och fortfarande inte ha den blekaste.
 
gitte edelman skrev:
Ja, du kan ju behöva någon bildad person i publiken.
Jag har aldrig sett den där kråkbollen, så jag kan sova som Törnrosa och vakna upp om hundra år och fortfarande inte ha den blekaste.
Se bara till att kika in i morgon bitti vid 9-rycket, för då är det nog klart. Har inte möjlighet att leda er via pendeltåget som jag befinner mig på före den tiden. Ni kan få ett efternamn med. "Rogers"
 
Se till att följ efter och skrik "Rodger" hela tiden.
Jeppsi peppsi,
Hm....................
I söder något molnighet.
I norr skiner solen resten av året.
-Chano
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.