Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gissa motivet igen
- Trådstartare AnWi
- Start datum
gitte edelman
Aktiv medlem
Jag tycker tornet verkar luta. Vad har det med Fred Astaire att göra? Lutade han? Var ligger Pisa? Dags att luta sig själv, kanske...
gitte edelman
Aktiv medlem
Chano skrev:
Jättehemlig.
Jag skämtade inte - du får bocka bort det då.
Lasse H
Aktiv medlem
Powershooter skrev:
la in lite extra hjälp ovan sista bilden. Sitter ni å halvsover eller. Lasse, du som föredrar tempo. Själv föredrar jag Willys.
jo tempo gillar jag här men ibland har man ju ingen aning om vad man ska gissa på och då är det lika bäst att ligga lågt en stund tills mysteriet klarnar..
gitte edelman
Aktiv medlem
Chano skrev:
Hej Gittan skönt att ha en punkt.
Även om den inte är fast.
-Chano
Vad pratar du om nu då?
Ibland tror jag du blivit biten av någon sällsynt insekt!
Jag trodde du ville vara synlig i tråden. (Med litet gult kuvert)
gitte edelman
Aktiv medlem
Ja, du kan ju behöva någon bildad person i publiken.
Jag har aldrig sett den där kråkbollen, så jag kan sova som Törnrosa och vakna upp om hundra år och fortfarande inte ha den blekaste.
Jag har aldrig sett den där kråkbollen, så jag kan sova som Törnrosa och vakna upp om hundra år och fortfarande inte ha den blekaste.
gitte edelman
Aktiv medlem
Chano skrev:
Ja.. ja sover gärna..
Så kan vi reda ut vissa saker.
-Chano
Bara ta bort pricken i Inställningar för forum om att du vill vara doldis så har du en sak fixat.
Godnatt på er!
MWPhoto
Aktiv medlem
Se bara till att kika in i morgon bitti vid 9-rycket, för då är det nog klart. Har inte möjlighet att leda er via pendeltåget som jag befinner mig på före den tiden. Ni kan få ett efternamn med. "Rogers"gitte edelman skrev:
Ja, du kan ju behöva någon bildad person i publiken.
MWPhoto
Aktiv medlem
Anders, vad har du druckit i kväll?Chano skrev:
Jag vet det är lugnet självt.
-Chano