Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
I detta fall kan vi räkna i tält bland byggnader. Alltså inget som har med tält att göra och inte heller med kanot. Det här har snarare med en annan sorts "blöta" att göra.

Blev det lättare nu?

Kothisk partyhatt, latte-visp, paraply, isslaskslev, matlagningsredskap eller skidstav är det inte i närheten av ens. Fast partyhatt?? Njaäe, ändå inte.

Här kommer ett nytt utsnitt av bilden. Nu är det väl helt uppenbart ;)

Bilagor

• 060926_2.jpg
    060926_2.jpg
    3.5 KB · Visningar: 89
gitte edelman skrev:
Vad är 'kothisk' förresten?

Hej Birgitta. Det var ett tag se´n man såg dig här på "Gissa motivet".

Jag vet inte heller vad kothisk är, men jag är tämligen säker på att det här inte är något i den vägen. Det är heller ingen lampa eller fläkt.

Hej Sven. Ja, inte vet jag vad jag har här att göra! Den där gåtan kommer att ge mig mardrömmar! Ser ut som en kospya (dvs. ko-spya, inte kos-pya), men det passar ju inte med den första bilden... :/

Jamen då förenklar vi det hela.

PS (Inte ko-pysa alltså, eller vad det nu hette)

PS2 (Hur ser en kospya ut förresten. Det jag tänker på kommer nog inte ur samma ände)

Bilagor

• 060926_3.jpg
    060926_3.jpg
    3.3 KB · Visningar: 85
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar