Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Okidoke!
Nu är jag (nästan) på språng igen!
Har fortfarande inte tillgång till min hårddisk ('det fattas en sladd'...), men jag har fiskat lite bland gamla back-uppade CD:n och se vad fann jag väl inte där?!
Tror att jag har lagt ut den tidigare, så den som söker bland tidigare sidor i dennna tråd har försprång... :D
 

Bilagor

  • nublommarlöken.jpg
    nublommarlöken.jpg
    44.6 KB · Visningar: 143
Alltid kul när någon nappar på den gamla vilseledande ledtråden i filnamnet! ;)
Fast HELT vilseledande är den inte.
'Nu blommar löken' säger man ju när något är lite oväntat. Här på bilden är det definitivt något som inte är som det ska.
Jag säger inte mera....
 
Nej, det här är nog inget att klättra på. Eller hänga i.
Inga svärd heller.
POLARIS hade nog rätt i att det är en j.la massa av något. Något som man bara brukar ha ett, eller högst två, av i taget.
Min är så liten så jag har alltid bara en sådan här tingest när jag är ute.
Och så ska det inte vara ihoptrasslat som det här heller.
Men det är väl 'artistisk frihet' får man anta...
 
Ojojoj, jag trodde ni skulle ta den här på direkten, men nu blev det alldeles tyst igen!
Får väl ledtråda lite igen, då.
Den här tingesten brukar sitta i ändan på en 'tråd', fast man får inte kalla det 'tråd', nämligen. För det är lite snofseri med i spelet.
 
Heja Tusse!
Tross, var det det hette.
Som man sätter draggen eller ankaret fast i.
Här i Korpoström i Finland har någon roat sig med att trassla ihop flera stycken till ett maritimt konstverk.
Så att vi salta sällar ska känna oss hemma när vi staplar runt på landbacken bland krabborna... ;)
 

Bilagor

  • luftankare.jpg
    luftankare.jpg
    43.9 KB · Visningar: 160
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.