Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Sorry, men jag trodde inte att jag var i närheten ens.

Här kommer en ny bild. Bättre sent än åt helsike för sent. ;-)
 

Bilagor

  • 060409-01.jpg
    060409-01.jpg
    2.9 KB · Visningar: 415
spontant tänker jag antenfäste, men sen ser bilden bekannt ut och antenfästet låter inte längre lika övertygande... jag får stira en stund nu och sen drömma om bilden:)
 
Vet inte vad en Lady och Lufsen-gaffel är för något, så därför kan jag varken säga att det är rätt eller fel. ;-)
 
Har du inte sett på kalleanka på julafton där de suger på ett spaghettistrå och möts i en puss?
Här så kan man sätta en köttbulle på varsin sida av gaffeln och uppnå samma resultat.
 
säkert en Naggare eller vad det nu heter. Man använder den när man bakar för att sticka hål på bröd o bullar osv innan man bakar dem i ugnen.
 
Förlåt!

Jag vet inte själv vad det är för en grej.

Min dotter fick den i studentpresent när hon gick ut hotell- och restauranglinjen. Den är inköpt på något loppis, eller dylikt, tillsammans med en del andra begagnade köksredskap. Vi har undrat över vad det är för något i snart två års tid.

Ingen hjälp fick man här heller! ;-)

Om någon till äventyrs skulle komma på vad det är, så hör av er.

Då överlåter jag till någon annat att ta upp tråden. Förhoppningsvis med någon indentifierbar pryl.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.