** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Yepp, jag har läst på! Men det vart visst inte napp på det (musseibananbilen).
(Ifall inte religiösa inslag vore förbjudna skulle jag säga - men ligger han inte på lit-de-parade?)

Tror fortfarande att det var ett elaggregat, men att det stannat därför inget svar.
När han har tankat återkommer han nog.

Tänkte säga att du glömde bilden igen :), men gissar att det är:
sjögräs
inälvor ('tripe')
Einsteins hjärna
en sprucken ballong

Inälvor är inte äckligt. Det är såsen det kommer an på.
Gissar på mellanpudel i stället då.
Dom är inte så äckliga - eller? Smarta i alla fall. (Även om det inte direkt funnits några nobelpristagare under senare tid bland dom...)

Jaså, han försvann med svansen mellan benen!
Ja, ja, på det här bygget tas det ingen lunch, men jag tar väl och fotar några liljor så länge. (Tänkte använda makrolins, men det är nog snarare vidvinkel som gäller. Jag har baske mig inköpt världens största liljor! Stora som dasslock. Ståndarna är i storleksordning gammaldags telefonlurar. Pistillerna är så utfläkta att dom skulle kastats från den värsta porrklubb. Nu är 7 blommor utslagna och familjen börjar tjata om att flytta till en större kåk.)

Men hur kan man lägga upp en bild och sen sticka.
Ett par timmar är ju en evighet i dessa samanhang.
Undrar en som just gick in här.:0)
Och ut igen.
Mvh/-Anders

Förlåt Riebbe och alla andra, jag var tvungen att gå in på en lektion. Tänkte inte på det.
Men nu är jag tillbaka.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar