Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
gitte edelman skrev:
Jag trodde hunden var av en mild och vänlig ras.
Den där ser ju ut som en snedfyrad torped! :)

HAHA...han är världens bästa och älskar att busa med barnen:) Det var nog inte menat som en toktackling?? ....Kanske? Haha

/ Kenneth
 
Lasse H skrev:
TUSSE!!!

Sluta spy nu och kom och lek med oss i stället.

Med tanke på kommentarerna.

Så det kan bli, nej det var inte jag som somnade och en mindre spydde, vi var två på en flaska så lite mer behövs för att söva mig.
Den som somnade var gamla bildskärm, nu ersatt av en ännu äldre 15 tummare som flimrar i färgerna.
Skönt att kunna se att ni kunde leka utan mig.

Bert
 
Kem skrev:
HAHA...han är världens bästa och älskar att busa med barnen:)
/ Kenneth

Det säger dom alla, hundägarna! ;)
(Skämt åsido, jag är stor hund- och djurvän. Bara allergi håller mig från att hålla ett gäng råttor, tex.)
Den där ledtråden 'alkohol', hur hängde den ihop föresten? Är Bob något annat än lingonsylt? Var jycken berusad?

Godmorgon Tusse! (Jodå, det blev livat i går kväll med gissningarna! Det var nog fler än du som hade sig en skvätt rött! He, he.)
Jag håller fortfarande på att bilden föreställer en dressin!
 
God morgon Birgitta

Du får rätt för det även om den har hört hemma i Sala silvergruva, jag orkar inte sitta och stirra på en halvdålig skärm längre.
 

Bilagor

  • gruvavagn.jpg
    gruvavagn.jpg
    47.1 KB · Visningar: 135
Åh, den var också söt! (Har suttit och sett på den där raket-jycken och skrattat här en stund.)
Måste väl ladda upp en bild. Har inget bra, men vi får ju inte släppa tråden! Kommer straxt!
 
Kul!

Ett nytt objekt för alla. Kanske inte världens bästa, eller?
 

Bilagor

  • borste.jpg
    borste.jpg
    38.3 KB · Visningar: 102
Lasse, jag är beredd att ge dig rätt, men kan du med hjälp av ledtråden jag gett (!) precisera?

Birgitta, du har väl inte tjuvkikat på bildnamnet... tro inte allt du läser ;)
 
Arne S skrev:
Lasse, jag är beredd att ge dig rätt, men kan du med hjälp av ledtråden jag gett (!) precisera?

Birgitta, du har väl inte tjuvkikat på bildnamnet... tro inte allt du läser ;)

Karlsson på taket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.