Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Medan vi väntar på Tusses bild passar jag på att skratta åt Lasses alla förslag. :D
(Kattrackarna har smitit hem till sina matskålar och godstolar. Javisst, Patrick, var det ett sjuhärrans oväsen! Trodde först att grannens ungar höll på att göra påven sällskap.)
 
gitte edelman skrev:
Medan vi väntar på Tusses bild passar jag på att skratta åt Lasses alla förslag. :D
(Kattrackarna har smitit hem till sina matskålar och godstolar. Javisst, Patrick, var det ett sjuhärrans oväsen! Trodde först att grannens ungar höll på att göra påven sällskap.)

Vilda gissningar går hem ibland...:)

Väntar också på nästa bild då "Braveheart" på Tv visade sig vara lika tråkig som förra gången jag såg den och förrförra också.
 
Beundrar bara vildheten i gissningarna! ;)

Aha det var tv:n som sög bort alla. Det blev jäkligt tyst plötsligt.
Här är det bara idiot-program som 'Stars in Their Eyes'. Jerry Springer personifierande Elvis (sjöng: Wise men say: only fools rush in..., vad den nu heter).
JS sjöng faktiskt inte så illa...!
Kunde varit roligt att ta en bild och låta folk gissa vem det var. He, he.
 
Själv har jag bara ettan tvåan o fyran så jag föredrar oftast att sitta framför datorn med Photo shop o Fotosidan.
 
OOOPs, jag satt och pimpla vin, här kommer en bild men jag kommer inte förren i morgon.
 

Bilagor

  • fuskis.jpg
    fuskis.jpg
    17.8 KB · Visningar: 120
Menar Tusse att vi ska sitta här och gissa som galningar till i morgon?
Hur mycket vin har han kvar i flaskan?
(Jag gissar en fjärdedels flaska!) :I
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.