Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gissa motivet igen

Produkter
(logga in för att koppla)
Varken död fågel, fiskinälvor eller bläckfisk även om det är logiska gissningar. "Strupen" är inte en matstrupe.

Det finns andra detaljer i bilden som hör till helheten.

Så här på bild kan det se lite läskigt ut, men det flesta skulle nog rysa betydligt mer om de fick se något liknande i verkligheten...
 
...att det inte är nån som kommit på svaret än :)
jag knäckte det så fort jag såg bilden, men pallar inte fixa en uppföljningsbild.
 
En bra gissning skulle kunna vara en ko, men det är inte hela sanningen. Visserligen mjölkar man den men det blir inge vidare O´boy av produkten. Förmodligen den värsta och sista man smakar i så fall...
 
Munnen på en orm. En luftstrupe kanske? Ser ut som ett ormgap

Ormgap och luftstrupe är helt rätt!
En "bra" gissning på en "ko" skulle dessutom kunna bli en kobra...

Denna orm har skadat nosen och ser därför rätt tufsig ut. Den bor på en ormfarm där man mjölkar gift för tillverkning av serum.

över till aanders
 

Bilagor

  • svr.jpg
    svr.jpg
    27.5 KB · Visningar: 3,069
Jag överlåter min plats åt den som först knycker den. Jag har införskaffat en ny dator och ännu inte hunnit installera all mjukvara som krävs. Så.. be my guest. Tag för er
 
Länge sen jag bevistade den här tråden men nu passar jag på att lägga upp en bild.
 

Bilagor

  • _img_04368.jpg
    _img_04368.jpg
    10.7 KB · Visningar: 538
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.