Annons

Gatufoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Valpropaganda är ju bara en form av avancerat klotter som skall understryka lögnerna politikerna vräker ur sig....

"Krafttag mot klotter" står det på en av skyltarna...

Bilagor

• 5052.jpg
    5052.jpg
    73 KB · Visningar: 260
2 ubåtar en Norsk och en Dansk. En Svensk, en Norsk och 2 Danskar. Den Danska ubåten är Svensk och uthyrd till Danmark :)

Bilagor

• 3926-dansk-besättn-kv-2-40k.jpg
    3926-dansk-besättn-kv-2-40k.jpg
    40 KB · Visningar: 244
Benganbus skrev:
Har nu lagt upp en gatufotobild från Italien i ett av mina album,
en bild som jag tidigare visat här i Gatufoto-forumet.

Klart kul att snabbt lägga upp bilder här,
men dom tappar klart i kvalitet...
Så här e länken för er som vill se den igen! :)
Litet större! ;)

http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/764705.htm

Jäkligt bra bild Bengan, blir imponerad över att du lyckats krama ur så mycket info i lågdagrarna utan att det blir brus, vad kör du med för skanner?

alf109 skrev:
Jäkligt bra bild Bengan, blir imponerad över att du lyckats krama ur så mycket info i lågdagrarna utan att det blir brus, vad kör du med för skanner?

Usch nu kommer så'na där tekniska frågor....
Skall kolla..

De e en Nikon å Coolscan V ED står det på apparaten framtill! :)

Å se'n har jag Photoshop Elements 2.0
Följde med apparaten! :)

B)

Funkar utmärkt för mig, bländarsiffrorna har matchande färger. Men det är väl en vanesak, jag vet inte ens hur det som du jämför med ser ut.

London i hetsomras, jag tipsar om att kolla in min "riktiga" bild: Plötsligt ensam.

Är inte detta en bra metod? att visa en "teaser" här i tråden, och länka till det ställe där man visar en stor bild. Att gömma sina bilder i den här tråden är ju taskigt mot de som inte läser den:)

Bilagor

• via-kings-cross-forumversion.jpg
    via-kings-cross-forumversion.jpg
    25 KB · Visningar: 243
Tomasz skrev:

Är inte detta en bra metod? att visa en "teaser" här i tråden, och länka till det ställe där man visar en stor bild. Att gömma sina bilder i den här tråden är ju taskigt mot de som inte läser den:)

En bra och ofta använd metod...:)

ANNONS