Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Gatufoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Mattias Leppäniemi skrev:
Vi vill ut...
Jag gillar verkligen den här bilden, eller åtminstonde idén kring den. Du borde verkligen återvända dit och se vad mer du kan köra med gallret. Det första jag tänker på är något porträttliknande, antigen när de kollar direkt in i kameran eller är helt frånvarande och tittar lite snett ifrån.

VI VILL HA MER!!! :)

mackan skrev:
Schyst Micke! Men hon verkar bekymrad och kanske ledsen av kroppsspråket att döma

Tackar! Nja, det var nog ingen fara- fotade lite halvtama fåglar strax intill och såg henne ett antal grr under en stund. Hon satt och kopplade av & provade samtidigt några olika bekväma sittställningar. Kan hålla med om att denna bild ger ett lite svårmodigt intryck men annars såg hon ganska nöjd ut.

davor skrev:
Jag gillar verkligen den här bilden, eller åtminstonde idén kring den. Du borde verkligen återvända dit och se vad mer du kan köra med gallret. Det första jag tänker på är något porträttliknande, antigen när de kollar direkt in i kameran eller är helt frånvarande och tittar lite snett ifrån.

VI VILL HA MER!!! :)

Tackar!! Det jag tycker är det allra bästa med bilden är att de ser ut som att de tittar längtansfullt på den jättestora båten som man ser i spegelbilden. De ser så deprimerat instängda ut... Skall se vad jag har mer bland de bilder jag tog.

Bilden ligger i större format i mitt album, kolla gärna där för mer detaljer.

/Mattias

ANNONS