Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gatufoto
- Trådstartare Lasse H
- Start datum
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
Micke _ndersson
Aktiv medlem
mackan
Aktiv medlem
Micke @ndersson skrev:
Att avnjuta en varm sommarkväll vid Fyrisån:
Schyst Micke! Men hon verkar bekymrad och kanske ledsen av kroppsspråket att döma
Micke _ndersson
Aktiv medlem
davor
Aktiv medlem
Jag gillar verkligen den här bilden, eller åtminstonde idén kring den. Du borde verkligen återvända dit och se vad mer du kan köra med gallret. Det första jag tänker på är något porträttliknande, antigen när de kollar direkt in i kameran eller är helt frånvarande och tittar lite snett ifrån.Mattias Leppäniemi skrev:
Vi vill ut...
VI VILL HA MER!!!
Micke _ndersson
Aktiv medlem
mackan skrev:
Schyst Micke! Men hon verkar bekymrad och kanske ledsen av kroppsspråket att döma
Tackar! Nja, det var nog ingen fara- fotade lite halvtama fåglar strax intill och såg henne ett antal grr under en stund. Hon satt och kopplade av & provade samtidigt några olika bekväma sittställningar. Kan hålla med om att denna bild ger ett lite svårmodigt intryck men annars såg hon ganska nöjd ut.
matlep
Aktiv medlem
davor skrev:
Jag gillar verkligen den här bilden, eller åtminstonde idén kring den. Du borde verkligen återvända dit och se vad mer du kan köra med gallret. Det första jag tänker på är något porträttliknande, antigen när de kollar direkt in i kameran eller är helt frånvarande och tittar lite snett ifrån.
VI VILL HA MER!!!
Tackar!! Det jag tycker är det allra bästa med bilden är att de ser ut som att de tittar längtansfullt på den jättestora båten som man ser i spegelbilden. De ser så deprimerat instängda ut... Skall se vad jag har mer bland de bilder jag tog.
Bilden ligger i större format i mitt album, kolla gärna där för mer detaljer.
/Mattias