Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Gatufoto
- Trådstartare Lasse H
- Start datum
Nelar
Aktiv medlem
http://www.fotosidan.se/forum/attachment.php?attachmentid=84100&stc=1&d=1224596640När regnet faller...
Hur har du fått till färgerna på fotot?
Lasse H
Aktiv medlem
Cyklist ivägen...
Kul med bilder från min gamla hemstad.
Ser man inte så ofta här i tråden.
yellow
Avslutat medlemskap
Cyklist ivägen...
hej micke. tyckte det kändes bekant med Gideonsberget. Jo mycket riktigt, Västerås. Hade min tonårstid i den staden, från 12 ungefär upp till 18 års åldern. Gurkstaden minsann.
ferdinand64
Avslutat medlemskap
Här kommer mitt bidrag, där alla medverkande mycket väl viste att jag plåtade. Så är det också i alla andra bilder jag har. Jag förstår inte meningen med att smyga runder en massa. Det är inga problem att få verkliga situationer trots att den avbildade personen är medveteten om kameran!
Jag håller med. Smygfotograferingen blkir ofta ett skott bakifrån eller från sidan. Men det är ju ansikten blickar som ger liv i bilden. annars kan man ju lika gärna nöja sig med att plåta husfasader och bilar.
Ferdinand
Torparfarsan
Avslutat medlemskap
ferdinand64
Avslutat medlemskap
När Hotell Statt i Eskilstuna brann kom kameror av alla modeller till användning. Från mobilkameror till Hasselblad.
Och? Vad viull Du ha sagt?
Torparfarsan
Avslutat medlemskap
Och? Vad viull Du ha sagt?
Glömde jag att rådfråga dig innan jag postade inlägget? Är det det som du retat upp dig på? Eller var det något annat som du ej förmår att få fram? Tänk först och skriv eventuellt sedan är det råd jag kan ge dig.
ferdinand64
Avslutat medlemskap
Jag trodde att Ditt inlägg (bild) var nåt slags svar på vad jag skrev. Men så var det kanske inte. Förlåt för trampade tår.
Torparfarsan
Avslutat medlemskap
Jag trodde att Ditt inlägg (bild) var nåt slags svar på vad jag skrev. Men så var det kanske inte. Förlåt för trampade tår.
Ingen fara. Tar inte illa upp, har skyddsskorna på mig. Borde ha plåtat när en kille står med mobilen i högsta hugg och tar bilder med en fotograf stod bredvid med en Hasselblad H2 igång men så var kortet fullt. (Typiskt)
ferdinand64
Avslutat medlemskap
Ok
Fportsätt plåta.
Själv har jag just plockat fram min gamla mekaniska Nikon FM som legat i skrivbordslådan i 15 år. Underbar känsla att plåta med den. Så nu får min Canon 5d vila ett tag.
Ha det gott/ Stefan (Ferdinand)
Fportsätt plåta.
Själv har jag just plockat fram min gamla mekaniska Nikon FM som legat i skrivbordslådan i 15 år. Underbar känsla att plåta med den. Så nu får min Canon 5d vila ett tag.
Ha det gott/ Stefan (Ferdinand)
Lasse H
Aktiv medlem
Bilagor
Lasse H
Aktiv medlem
Bilagor