Annons

Gatufoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Den här bilden är sne och vind men tänkte dock visa den för effektens skull. Killen i röda jackan står still medans folk rusar förbi och blir skuggor.
 

Bilagor

  • röd jacka.jpg
    röd jacka.jpg
    34.2 KB · Visningar: 336
Tråden har nu hållt på över ett och ett halvt år och verkar fortsätta länge till.

För mig är det kul att se att jag själv utvecklats enormt på denna tid.

Jag hade ju precis skaffat min första systemkamera när jag startade tråden. Och därmed hade jag precis börjat försöka fotografera på allvar. Det märks också på mina första bilder i tråden.

Också kul att se andra utvecklas eftersom jag noga följer alla inlägg här.

Tack för alla era bidrag och fortsätt ösa in gatufotobilder här........................:)
 
Lasse H skrev:
Tråden har nu hållt på över ett och ett halvt år och verkar fortsätta länge till.

För mig är det kul att se att jag själv utvecklats enormt på denna tid.

Jag hade ju precis skaffat min första systemkamera när jag startade tråden. Och därmed hade jag precis börjat försöka fotografera på allvar. Det märks också på mina första bilder i tråden.

Också kul att se andra utvecklas eftersom jag noga följer alla inlägg här.

Tack för alla era bidrag och fortsätt ösa in gatufotobilder här........................:)

Helt sant.. känner likaså att jag utvecklas som gatufotograf. Börjar bli modigare vilket skapar att man får de bilder man egentligen vill ha. Behöver lära dock att inte ha så bråttom.
Barbro
 
ännu en gatubild, här var jag ute efter damm-molnet som arbetaren höll på med.
 

Bilagor

  • g.jpg
    g.jpg
    44.1 KB · Visningar: 402
yellow skrev:
Helt sant.. känner likaså att jag utvecklas som gatufotograf. Börjar bli modigare vilket skapar att man får de bilder man egentligen vill ha. Behöver lära dock att inte ha så bråttom.
Barbro

Bra där Barbro!

Mod och tålamod är viktiga ingredienser i gatufoto.
Själv har jag också dåligt med tålamod.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.