ANNONS
Annons

Gatufoto

Produkter
(logga in för att koppla)
Ont om ryssar i Tallinn är det gott om!

Här är en som gapade och skrek i hopp om att få ihop till dagens behov.

Bilagor

• barn_plank-012-40k.jpg
    barn_plank-012-40k.jpg
    39.6 KB · Visningar: 719
En annan som uppskattar ett par snygga ben, syns dåligt på så liten bild.

Skyltfönstret skvallrar lite om hur det var för bara åtta år sedan.

Bilagor

• flicka_telefonkiosk-020-40k.jpg
    flicka_telefonkiosk-020-40k.jpg
    39.2 KB · Visningar: 709
Nääe, nu drar jag ner på stadens gator med kameran hängandes runt halsen och tokplåtar allt som rör sig....:)

Varning på stan som Magnus Uggla sjöng!

Finns det förresten musik som passar bättre till gatufoto än annan musik eller är det helt och hållet en smaksak?

Jag försöker finna gatufotots innersta själ...:)

Slitna ledningar möter sprillans Hotell Olympia

Bilagor

• gammal-ledning-073-40k.jpg
    gammal-ledning-073-40k.jpg
    34.7 KB · Visningar: 737
Lasse H skrev:
Nääe, nu drar jag ner på stadens gator med kameran hängandes runt halsen och tokplåtar allt som rör sig....:)

Varning på stan som Magnus Uggla sjöng!

Finns det förresten musik som passar bättre till gatufoto än annan musik eller är det helt och hållet en smaksak?

Ja visst fasen blir man inspirerad, det bara kliar i avtryckarfingret fast i mitt fall kliar det värre i ögonen så det går inget vidare :(

Lasse H skrev:

Egentligen tror jag inte man stänga ute hörseln, då man kan missa eventuella situationer. Men opera tycker jag annars gör att man kommer in i rätt stämning. Det är ju inte så vanlig musik (om man är född på 70-talet), men ändå maffig nog...

Gå bara in på www.stefan-rohner.net (om du klarar av flash) och lyssna på introt där jag tycker att opera och fotografi fungerar mycket bra ihop.

/ Marcus

Idag borde ju det ändå vara en massa folksamlingar runt alla eldar som ska tändas.

Sen kan ni stockholmare skatta er lyckliga. Ni har ju en stor folkfest den 2 maj (nämligen deklarationsinlämningen). Där borde det inte vara problem för ens en blyg att springa runt och fota eftersom det verkar som pressen gör det samma.

/ Marcus

Flaggdag idag. Och se så snyggt den fladdrar i vinden. :)

Bilagor

• flaggdag.jpg
    flaggdag.jpg
    52.6 KB · Visningar: 713
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar